جهان پیرامون ما با تبلیغات احاطه شده است ، به صورت پیوسته و تقریبا در هر مکانی تبلیغات افراد و یا گروه‌هایی که قصد ارائه خدمات و یا محصولات را دارند مشاهده می‌شود .

تبلیغات کمک می‌کند تا افراد با شما و فعالیت‌ تان آشنا شوند و در صورت نیاز برای دریافت آن مراجعه نمایند .

کمتر کسب و کاری در جهان وجود دارد که بدون تبلیغات به موفقیت رسیده باشد ، اهمیت تبلیغات تا آن جایی است که افراد نه تنها برای ارتقا بلکه برای ماندگاری در جایگاه فعلی شان هم به آن روی می‌آورند .

با وجود گوناگونی روش‌های تبلیغات برخی از ارکان آن ثابت می‌باشند ، یکی از مهم‌ترین آن ها متن مناسب برای تبلیغات است .

متن مناسب برای تبلیغات فروش در تبلیغات هر بخشی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه داشت .

یک متن مناسب در خاطر افراد می‌ماند و مشتریان را به سوی شما و کسب‌وکارتان سرازیر خواهد کرد .

بهترین متن تبلیغات فروش چیست

 

تولید بهترین متن تبلیغات برای وب سایت

با انتقال بسیاری از مشاغل به فضای اینترنت بازار تبلیغات در این بستر هم حسابی داغ شده‌است و افراد به صورت مستقیم و غیر مستقیم و گاها دائم باید به فکر تبلیغات باشند .

تولید محتوای تبلیغات و به طور کلی تولید محتوا از مهمترین مواردی هستند که در صورت داشتن وب سایت باید به آن پرداخت .

تبلیغات یاد شده تنها در قرار دادن لینک در سایر وب سایت‎ها و موارد این چنینی خلاصه نمی‌شود بلکه هزینه روی سئو سایت می‌تواند بهترین تبلیغ برای شما باشد .

بهبود کیفیت سئو سبب می‌شود تا گوگل مبلغ اصلی شما باشد و با این کار ترافیک سایت و ماندگاری کاربر در سایت تا اندازه زیادی بالا می‌رود .

از طریق قرار دادن متن تبلیغات برای فروش در وب سایت ، شما یک تبلیغات دائمی و همیشگی را دارا خواهید بود .

توجه به قسمت تماس با ما و درباره ما یکی از مهمترین نکات در رسیدن به فروش مطلوب است .

این بخش‌ها با وجود سادگی می‌توانند بسیار تاثیر گذار باشند چرا که درج راه‌های ارتباطی تا اندازه بسیار زیادی در جلب اعتماد مشتری موثر است .

همچنین با مطالعه بخش درباره ما احساس نزدیکی و صمیمت با حرفه شما در کاربر برانگیخته می‌شود پس مهم است که این قسمت هم با دقت ، خلاقیت و حوصله نوشته شود .

 

یک متن تبلیغات فروش باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

متن تبلیغات نیز همانند سایر محتواهایی که در وب سایت قرار می‌گیر باید از اصول سئو پیروی کند تا هم رتبه سایت شما را بهبود بخشد و هم نیاز مخاطب را مرتفع کند .

به غیر از اصول سئو لازم است نکات تبلیغاتی و ویژگی هایی که برای مخاطب جالب توجه و جذاب است نیز در تولید محتوا در نظر گرفته شود .

بهتر است در یک محتوا همه بخش‌ها به تبلیغ اختصاص پیدا نکند ، بلکه در برخی قسمت‌ها ویژگی‌های کسب‌وکار خود را و مزیت آن نسبت به رقبا را ذکر کنید در این صورت است که مخاطب به مطالعه متن می‌پردازد و نام برند شما در ذهنش باقی خواهد ماند .

از کلمات کلیدی برای تبلیغات استفاده نکنید ، در این صورت با ورود کاربر به صفحه وب سایت از طریق گوگل ماندگاری او در سایت کم خواهد شد و تاثیر بدی روی سئو خواهد داشت .

در این قسمت ابتدا باید به محتوای با کیفیت و مناسب برای وب سایت بپردازید و سپس متن تبلیغات خود را در میان محتوا بگنجانید .

این مساله سه مزیت مهم برای شما و کسب و کارتان به ارمغان می‌‌آورد ابتدا اینکه تبلیغ شما در سایت قرار گرفته است و به صورت دائمی در این صفحه موجود خواهد بود .

دوم رفع نیازی است که کاربر را به جستجو واداشته است و سوم بهبود سئوی سایت شما در پس رفتار درست کاربر در صفحه وب سایت است .

 


بهترین متن تبلیغات فروش چیست

 

نکات فنی در تولید محتوای فروش

تولید یک محتوای تبلیغاتی با سایر انواع تولید محتوا متفاوت است ، در این نوع از تولید محتوا طول جملات نباید طولانی باشد ، خواندن و تجزیه و تحلیل جملات طولانی از حوصله اکثر مخاطبان خارج است .

یک محتوای تبلیغاتی باید خلاقانه و جذاب باشد تا مخاطب را به همراه خود تا انتهای متن بکشاند . از جملات و کلمات تکراری که سایر رقبای شما در تبلیغات به کار می‌برند خودداری کنید .

سعی کنید تا حد ممکن متن تبلیغات فروش مختصر و مفید باشد و در آن ویژگی‌های منحصر به فرد و خدماتی که در کسب و کارتان ارائه می‌شود را به خوبی منتقل نمایید .

از تکرار بیهوده مکررات و اغراق درباره حرفه‌تان خودداری کنید .

در عین این که باید به طول محتوای خود توجه کنید لازم است درباره ویژگی‌های فنی و جزئیات کارتان (که در هر کسب و کاری متفاوت است) نیز صحبت کنید .

 این مساله سبب می‌شود تا مخاطب درباره تبحر شما در این بخش اطلاعات بیشتری کسب کند و با خیال آسوده تری در صدد خرید از شما برآید .

بیان این جزئیات فنی گاهی علاوه بر میزان تخصص شما ، نمایانگر تفاوت تان با رقبا خواهد بود .

بهتر است متن شما طوری باشد که مشکلات مشتری و پاسخ به آن را در خود داشته باشد در این صورت است که اعتماد او جلب خواهد شد و شما احتمال برنده شدن بیشتری در عرصه رقابت خواهید داشت .

 البته توجه داشته باشید بهبود کیفیت محصولات و خدمات رسانی می‌تواند چندین برابر یک متن تبلیغاتی حرفه‌ای به جذب مشتری کمک کند .

در تولید یک محتوای تبلیغاتی توجه به اصول اخلاقی و صداقت از مهمترین نکات است .

دائما این سوال را از خود بپرسید که : با وجود برندها و فروشندگان دیگر چرا فردی باید شما را انتخاب کند ؟

پاسخ به این سوال گاه می‌تواند بسیار سخت باشد ، اما سعی کنید آن را با افزودن خدمات قابل ارائه به مشتری حل کنید .

پس از این که پاسخ مناسبی برای این پرسش یافتید به آن در متن تبلیغات فروش اشاره کنید تا کاربران نیز از آن آگاه شوند و در خرید از شما یک دل شوند .

از ایده‌ها و متن‌های فروش تبلیغات رقبای خود ایده بگیرید اما به هیچ عنوان کپی نکنید ؛ ترکیب ایده‌های شما و رقبایتان می‌تواند نسخه کامل تری از خدماتی باشد که مشتری به دنبال آن است .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید