یکی دیگر از مباحثی که هر روزه در سوالاتی که برای ما توسط کاربران فرستاده می شود و یا از شرکت طراحی سایت نونگار پردازش در مورد آن مشاوره می خواهند موضوع نقش محتوای سایت و بک لینک ها در طراحی سایت و سئو سایت می باشد. اما به راستی محتوا در بهینه سازی سایت تأثیر گذاری بیشتری دارد یا بک لینک ها؟ این سوال اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا با تمرکز بر کسب رتبه در موتورهای جستجو و خصوصاً گوگل می توانید هم ترافیک بسیار زیادی را به دست آورید و هم بتوانید از نظر اقتصادی فروش محصولات و خدمات خود را بالا برده و تبلیغات را نیز در سایت انجام داد.

بک لینک ها و محتوا در سئو سایت 

تأثیر محتوای طراحی سایت بر سئو سایت


یک جمله بسیار مهم در بحث محتوا و سئو سایت نزد کارشناسان طراحی وب سایت وجود دارد که می گویند محتوا پادشاهی می کند. این جمله نشان دهنده اهمیت محتوا در طراحی سایت و خصوصاً بهینه سازی سایت می باشد. بدون هیچ گونه بزرگ نمایی باید اشاره کنم که بدون محتوا سئو سایت معنی نخواهد داشت و ارزش محتوا بسیار بیشتر از بک لینک ها می باشد. هم کاربران و هم موتورهای جستجو برای اینکه به سایت شما ورود کنند و به مباحث مورد نظر خود برسند اهمیت زیادی به محتوای سایت شما و میزان کلمات کلیدی استفاده شده در آن می دهند. بدون وجود محتوا و به تبع آن کلمات کلیدی طبیعتاً گوگل نیز نخواهد توانست شما را در رنکینگ خود قرار دهد. بنابراین اهمیت محتوا در طراحی سایت برای درج کلمات کلیدی و در سئو سایت برای قرار گرفتن در رنکینگ ها قابل توجه می باشد.

بک لینک ها و محتوا در سئو سایت 

تأثیر بک لینک در سئو سایت


اما بک لینک ها هم بعد از محتوا نقش بسیار زیادی در رنکینگ سایت شما و نیز اعتبار دادن به طراحی وب سایت شما بر عهده دارند. یک پایان نامه کارشناسی ارشد یا یک تز دکتری را در نظر بگیرید. در پایان آن به کُتب و مقالات زیادی رفرنس داده شده است. هزاران و میلیون ها کتاب و مجموعه علمی وجود دارد که اگر حتی دویست مورد هم به پایان نامه یا نوشته شما رفرنس داده باشند طبیعتاً ارزش و اعتبار نوشته شما چندین و چند برابر خواهد شد. به همین دلیل و با توجه به مقایسه فوق هر مقدار سایت های معتبر تری به شما لینک بدهند اعتبار بیشتری نصیب شما می شود و اگر سایت های اسپم و به درد نخور به شما لینک بدهند چندان مزیتی برای طراحی وب سایت شما نخواهد داشت. دقت کنید که ثبت بک لینک در گرو تولید محتوای مناسب و اصولی می باشد و البته لینک های داخلی را نیز فراموش نکنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید