بسیاری از افراد دوست دارند که خود به طراحی سایت بپردازند ولی چیزی که بدیهی است برای انجام طراحی وب سایت باید زمان زیادی اختصاص دهند و به یادگیری مواردی نظیر کد نویسی و غیره بپردازند. اما برای افرادی که به تازگی وارد این عرصه شده و قصد دارند به صورت غیر حرفه ای سایتی را طراحی کنند دو نرم افزار را به شما معرفی می کنیم که می تواند در طراحی سایت کمک کند. اما اگر قصد طراحی سایت حرفه ای را دارید می توانید به کلاس های آموزش طراحی سایت حضوری ما مراجعه کنید. نرم افزار های اشاره شده در متن زیر می تواند با توجه به امکانات و ویژگی هایی که در اختیار شما قرار می دهد شرایط مناسبی را فراهم کند تا یک سایت جالب را طراحی کنید.

آموزش طراحی سایت آسان 

طراحی سایت با آرتیستر Artisteer


نرم افزار ها امروزه کمک زیادی به آسان شدن طراحی وب سایت می کنند و یکی از این نرم افزارهای قدرتمند Artisteer می باشد که ویژگی های خوبی را به شما ارائه می دهد که از شر کُد نویسی های طولانی و سخت راحت شده و بتوانید یک قالب کلی برای طراحی سایت داشته باشید. قالب های مختلفی را می توان به وسیله این نرم افزارها طراحی کرد و به همین خاطر برای کاربران مبتدی بسیار مناسب بوده و نتیجه خوبی نیز از آن می توان گرفت. چند مورد از قابلیت های دیگر نرم افزای طراحی سایت Artisteer تنظیم سایت های تولید شده و ساختن کاملاً درست HTML و CSS و نیز لایه بندی استاندارد و گالری تصاویر و همچنین همگانی بودن استفاده از این نرم افزار و عدم محدودیت و راحتی استفاده از آن برای کاربران مبتدی می باشد.

آموزش طراحی سایت آسان 

طراحی سایت آسان با Web Acapella PRO


نمونه ی دیگر نرم افزارهای طراحی سایت آسان Web Acapella PRO می باشد که از مزایای آن سازگاری با سیستم عامل های مختلف است و برای استفاده از آن نیازی به تسلط و یا دانش کد نویسی و برنامه نویسی نخواهید داشت. همچنین می توانید سایت را قبل از منتشر کردن آن در اینترنت مشاهده کنید و ابزارهای مختلفی را نیز در اختیار داشته باشید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار محیط کاربری آسان و عدم نیاز به مهارت برای استفاده از آن و نیز عدم نیاز به برنامه نویسی و امکان طراحی سایت چند زبانه می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید