هر عملی که در اینترنت توسط افراد و کاربران مختلف انجام می گیرد به نوعی فعالیت دیجیتال محسوب شده و می توان گفت که افراد در حال فعالیت های آنلاین و دیجیتالی می باشند. حال اینکه این فعالیت ممکن است به انواع مختلف تقسیم بندی شود از لایک کردن پُست های دیگران تا وبلاگ نویسی و خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق فضای اینترنت می شود. اما ما در این نوشتار فعالیت های آنلاین در طراحی سایت را به دو بخش فعالیت های هدف دار و فعالیت های بی هدف دسته بندی می کنیم. اگر شما وب سایتی دارید و یا اینکه طراح سایت می باشید و قصد دارید که فعالیت های خود را معطوف به پیشبرد اهداف طراحی وب سایت خود کنید در حال انجام یک فعالیت هدف دار در ارتباط با موضوع طراحی سایت ما می باشد و این فعالیت اگر به صورت اصولی انجام شود به حفظ و ارتقاء اعتبار برند شما منجر خواهد شد. در ادامه این مقاله و مقالات مرتبط بعدی به چند مورد از راهکارها که برای مدیریت فعالیت آنلاین به شما کمک می کند اشاره می کنیم.

طراحی سایت و مدیریت فعالیت آنلاین

طراحی سایت و استفاده از پسوردهای قدرتمند


زمانی که در طراحی سایت خود قصد فعالیت آنلاین را دارید در شبکه های اجتماعی مختلف اکانت خواهید داشت. مورد مهمی که در مدیریت فعالیت های آنلاین در طراحی وب وجود دارد امنیت اکانت های شما است. اولین و مهم ترین راه حفاظت از اکانت شما این است که یک پسورد قدرتمند و اصولی را برای آن انتخاب کنید. بهترین نوع رمز عبور یا پسورد باید دارای مشخصات زیر باشد. از اعداد و حروف و نشانه ها به صورت ترکیبی تشکیل شده باشد و حروف بزرگ و کوچک را نیز در آن به کار ببرید. طراحی سایت شما اهمیت بسیار زیادی دارد و نباید با استفاده کردن از پسوردهای ضعیف و غیر اصولی که متشکل از نام و سال تولد و یا شماره تلفن است آن را به مخاطره بندازیم. برای ساخت رمزهای قدرتمند می توانید از برنامه های مختلف نیز بهره بگیرید. یکی از این برنامه ها پسورد وان نام دارد.

طراحی سایت و مدیریت فعالیت آنلاین

استفاده از برنامه و اپلیکیشن در طراحی سایت


در مقالات زیادی به اهمیت روز افزون تلفن های هوشمند در زندگی افراد و خصوصاً نقش آنها در بازاریابی دیجیتال و طراحی سایت اشاره کردیم. اما در کنار اهمیت هایی که در مورد طراحی اپلیکیشن و استفاده از آن بارها اشاره کرده ایم بازگردیم به خود شما. شما هم احتمال زیاد از تلفن های هوشمند استفاده می کنید و برنامه های زیادی را بر روی آن نصب کرده اید. در کنار مواردی که در این برنامه ها برای شما جالب است آیا از میزان دسترسی آنها در گوشی خود آگاهی دارید؟ سعی کنید برنامه های متفرقه و غیر ضروری را حذف کرده و سایر برنامه ها و اپلیکیشن های مورد نیاز خود را از جاهای مطمئن دانلود و نصب کنید و از میزان دسترسی آنها آگاهی داشته باشید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید