در مقاله پیشین در مورد طراحی سایت دو زبانه اشاره نمودیم که چه مزایا و مشکلاتی در طراحی سایت دو زبانه وجود دارد و در مورد سئو سایت و بهینه سازی سایت دو زبانه نیز توضیحاتی دادیم. قبل از شروع به مطالعه این نوشتار لطفاً مقاله پیشین را نیز با عنوان «طراحی سایت دو زبانه» مطالعه نمایید. در ادامه باید بگوییم که دو روش ذکر شده در در طراحی سایت دو زبانه به نحو احسنت می تواند کار کند ولی در نظر بگیرید که مقداری کار شما هم برای طراحی سایت و هم برای سئو سایت و یا به اصطلاح بهتر ناوبری و حرکت کمی سخت و پیچیده می شود. اما سوال این است که برای نزدیک کردن دو زبان مختلف در طراحی وب سایت به یکدیگر باید از چه روش هایی استفاده کرد.

بهینه سازی طراحی سایت دو زبانه 

نزدیکی زبان ها در طراحی سایت دو زبانه


 سوال بالا سوال کاملاً منطقی و بجایی می باشد. در جواب می توان به دو روش زیر اشاره کرد. روش اول «ایجاد پوشه هایی برای زبان های جایگزین است» و روش بعدی «زیر دامنه های معادل» که از نظر نگارنده هر دو روش می توانند روش های مناسبی برای کنار هم قرار دادن دو زبان مختلف در یک طراحی سایت دو زبانه باشد. در این بخش موردی که وجود دارد این است که کارشناسان طراحی سایت نیاز است که از بروز رسانی و آپدیت تمامی صفححات سایت به زبان های گوناگون اطمینان پیدا کنند.

بهینه سازی طراحی سایت دو زبانه 

نقش لوکیشن در طراحی سایت دو زبانه


مشکل اصلی موقعیت جغرافیایی هنوز حل نشده و باید در مورد آن به وبمستر گوگل مراجعه کنید. از این ابزار می توانید برای تعریف لوکیشن استفاده کنید و محل جغرافیایی سایت را به صورت صحیح و هدفمند معرفی کنید. با توجه به این مورد در صورتی که قصد طراحی سایت دو زبانه و یا حتی طراحی سایت چند زبانه داشتنید از درست کار کردن آن خصوصاً موقعیت جغرافیایی اطمینان حاصل کنید. در سئو سایت دو زبانه نیز باید تلاش کنید که لینک دادن از یک زبان به زبان دیگر را گسترده کرده و صفحاتی به عنوان صفحات جایگزینی که از زبان متفاوتی بهره می برند را نیز در لینک دهی خود مد نظر قرار دهید. راهکار دیگر نیز در لینک دهی این است که به صفحه اصلی و یا همان صفحه ورود سایت ارجاع دهید و در آنجا مسیر کاربران را درخواست کنید که روش بسیار ساده تر و بهتری نیز می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید