مدیر دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت


شاید کاربران فکر کنند که در طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ مدیریت کار آسانی است و شخصی را در می گیرند که پشت میز نشسته است و دستور می دهد. اما در واقع اینگونه نیست. نقش رهبری در طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ بسیار دشوار و حساس است. یک مدیر طراحی وب سایت را به مانند یک رهبر ارکستر در نظر بگیرید که نوازندگان را هدایت می کند و جمعیت بسیاری مخاطب دارد. کسی که مدیریت یک سایت را عهده دار می شود باید هم اطلاعات کاملی داشته باید و هم از روایای مختلف سئو سایت و طراحی سایت اطلاع داشته باشد. کار با کانال های اجتماعی و فروم ها و تعامل با ارائه دهندگان ریپورتاژ و هاست و برنامه نویس و غیره قسمتی از کارهای مدیر است. با توجه به موارد بالا در زیر به مهارت هایی که یک مدیر سایت باید داشته باشد اشاره می کنیم.

مدیران طراحی سایت و قابلیت ها 

توانایی تحلیل داده ها در طراحی سایت


داده ها یکی از مهمترین بخش هایی است که مدیر در طراحی سایت و سئو سایت و نیز بازاریابی دیجیتال با آن سر و کار دارد. در موراد زیادی به اصطلاحاتی نظیر داده بزرگ برخورد خواهید کرد. مدیر سایت باید توانایی تحلیل این نوع داده ها و نیز داده هایی که ابزارهای سئو نظیر گوگل آنالیتیک در اختیار وی قرار می دهند را داشته باشد و بتواند از نتایج آنها استفاده کند. طبیعتاً یکی از کسل کننده ترین کارها در طراحی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تحلیل داده ها می باشد در صورتی که یک مدیر نتواند تحلیل خوبی از داده های موجود داشته باشد برنامه هایی که دارد با موفقیت روبرو نخواهند شد و نمی تواند بهترین و مقرون به صرفه ترین مسیر را برای بازاریابی خود بیابد.

مدیران طراحی سایت و قابلیت ها 

تبلیغات رسانه های اجتماعی در طراحی سایت


مورد دیگری که برای مدیران سایت اهمیت زیادی دارد و باید در آن مهارت کافی را داشته باشند آشنایی و تسلط بر شبکه های اجتماعی و کار با آنها و نیز ابزارهای مدیریتی و امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهند و همینطور توانایی تجزیه و تحلیل بازخورد محتواهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی می باشد.از طریق شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، توئیتر ، لینکدین و بالاترین و نیز گوگل پلاس و تلگرام و بسیاری شبکه های دیگر می توان بازاریابی بسیار مناسبی را انجام داد و سود فراوانی را با تبلیغات در این شبکه ها برای کسب و کار خود به دست آورید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید