طراحی سایت رستوران

 

 

web design source code

 

طراحی سایت رستوران برای رستوران ها ، تهیه غذاها که در زمینه تهیه غذا فعالیت می نمایند می تواند زمینه بازاریابی اینترنتی و جذب مشتری از دنیای مجازی را فراهم نماید. بسیاری از افراد امروزه تمایل نشان می دهند که به صورت اینترنتی به سفارش غذا برای وعده های غذایی خود بپردازند. از این رو طراحی سایت های رستوران می تواند کمک بسیاری از زمینه جذب مشتری برای شما داشته باشد.

طراحی وب سایت رستوران

 web designing

طراحی وب سایت رستوران در صفحات خود می تواند لیستی از غذاهایی که آماده می باشد و موجود می باشد را درج نمایند سپس این امکان را به کاربران دهد که به سفارش دهی اینترنتی برای غذا اقدام نمایند و مبلغ را نیز به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. طراحی سایت رستوران شما اگر شعبه های مختلفی داشته باشد می تواند به راحتی دیگر شعبه های خود را نیز درج نمایید تا کاربران نزدیک ترین مکان را به محیط خود انتخاب و از آن سرویس گیری نمایند.

امکانات طراحی سایت رستوران

امروزه طراحی سایت های رستوران بسیار موفقی موجود می باشد که ترافیک بالایی را در خود دارند و کاربران بسیاری با ورود به سایت و انتخاب نزدیک ترین شعبه به خود به سفارش دهی غذا اقدام می نمایند. طراحی سایت رستوران در خود امکانات مانند نمایش منوی غذایی ، سفارش گیری غذا ، درگاه پرداخت را موجود می نماید. 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید