طراحی سایت کتابخانه

 

portfolio page2

طراحی سایت کتابخانه امکان بارگذاری لیست کتاب های موجود در کتابخانه ، توضیحاتی در خصوص کتاب ها را می تواند انجام گرداند. اغلب دانستن این موضوع که کتابی در کتابخانه موجود می باشد یا خیر برای کاربران کتابخانه مهم می باشد. حال وجود لیستی از کتاب های موجود در کتابخانه و درج نمودن آن در طراحی سایت کتابخانه کمک می نماید تا در سرعت بیشتری کتابی که مد نظر کاربر می باشد را به سرعت پیدا نمایند.

 

طراحی وب سایت کتابخانه

 

 

طراحی وب سایت کتابخانه در منوی خود می تواند آیتم جستجو داشته باشد تا کاربران به سرعت بتوانند در خصوص موجود بودن کتابی مطلع گردند. همچنین امکان پروفایل سازی برای کاربران در بستر طراحی سایت موجب می گردد که کاربران هر یک وارد پنل خود شوند و کتاب های که به امانت گرفته اند ویا کتاب هایی که می خواهند را مشخص نمایند. همچنین امکان سفارش دهی در بستر طراحی سایت کتابخانه می تواند کمک نماید تا کاربران به راحتی کتاب مورد نظر خود را از کتابخانه بگیرند. 

 

 

امکانات در طراحی سایت کتابخانه

 

 

امکان تبادل نظر میان کاربران در خصوص کتاب می تواند امکان قابل توجهی باشد که در بستر طراحی سایت کتابخانه میسر می گردد. این تبدل نظرات می تواند به درک بهتر موضوعیت کتاب کمک نماید تا کاربران بهتر مفهوم بیان شده و توصیف شده را درک نمایند.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید