طراحی سایت دو زبانه

 

 

طراحی سایت دو زبانه برای تولید محتوا در دیگر زبان ها مورد کاربرد می یابد و محتوای شما را در زبان های دیگر مورد هدف قرار می دهد. طراحی سایت دو زبانه با امکان نصب قالبی جدا در هاست نیز میسر می گردد. روش های متعددی در طراحی سایت چند زبانه موجود می باشد که می تواند به نمایش محتوا در دیگر زبان ها منجر گردد.

 

 

طراحی وب سایت دو زبانه

 

 

طراحی وب سایت دو زبانه می تواند ترافیک بالایی از کاربران را به سمت سایت شما هدایت نماید. مشتریان شما در چه زبان هایی می باشند. زبان آنها را در نظر بگیرید و سپس به تولید محتوا در آن زبان بپردازید. زبانی که کاربران شما محتوای شما را درک ننمایند نخواهند توانست به سرویس گیری از شما اقدام نمایند پس اگر در کشورهای دیگر مشتریانی را مد نظر خود دارید پس می بایست به تولید محتوا در آن زبان اقدام نمایید.

 

6 Web Design Predictions for 2016 01

چرا طراحی سایت دو زبانه

 

 

اگر می خواهید مشتریانی در سطح بین المللی داشته باشید و سطح تجارت کسب وکار خود را بهبود بخشید می بایست زبان وب سایت خود را متناسب با زبان کاربر تعریف نمایید. تولید محتوا در زبان های دیگر می تواند فاکتوری بر جذب ترافیک باشد. بسیاری از وب سایت های موفق که بازاریابی اینترنتی موفقی داشته اند طراحی سایت چند زبانه را طراحی نموده اند و مشتریان در دیگر کشورها را نیز در بازار هدف خود قرار دادند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید