در طراحی سایت و بهینه سازی سایت، محتوا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و چگونگی استفاده از عناوین برای محتوا نیز خود یکی از مسایل مهم در سئو می باشد. شما باید عناوین محتوای خود را با دقت انتخاب کنید و این عناوین به گونه ای باشد که بر طبق اصول سئو بوده و بر سئو سایت شما تأثیر مثبت بگذارد. در این نوشتار به چند مورد از عوامل مهمی که در ارتباط با محتوای سایت و عناوین آن از اهمیت زیادی برخوردار است را توضیح می دهیم. متا تگ ها و تگ تایتل از مهمترین و حساس ترین بخش های هر محتوای سایتی می باشد.

عناوین محتوا در طراحی سایت 

نقش متا تگ ها در سئو طراحی سایت


در واقع متاتگ ها عناصری محسوب می شوند که در یک صفحه طراحی سایت باعث می شوند اطلاعات مربوط به صفحه برای موتور های جستجویی نظیر گوگل و یا کاربران قابل استفاده باشد. این عناصر یا به صورت XHTM و یا HTML می باشند. حال اینکه این عناصر خود شامل چندین دسته می باشند. عنوان محتوای شما، توضیحات محتوای شما و کلمات مهم یا کلیدی کلیدی از جمله موارد موجود در متاتگ ها می باشد. بنابراین باید در استفاده از این موارد دقت بسیار زیادی کنید زیرا هم در ایندکس محتوای طراحی وب سایت شما و هم در سئو سایت شما و قرار گرفتن مطلب با کلمه کلیدی مورد نظر در نتایج موتور جستجو می تواند مؤثر باشد.

عناوین محتوا در طراحی سایت 

نقش Tag title در طراحی سایت


بخش دیگری از متاتگ ها در محتوای طراحی وب سایت را می توان به عنوان Tag title نام برد. Tag title در قسمت فوقانی HTML و به اصطلاح بخش هد وجود دارند. به صورت مفهومی تر اگر بخواهیم با یک مثال توضیح بدهیم اگر یک نامه و یا کتاب را در نظر بگیرید قسمت عنوان  آنها مد نظر است. اهمیت این عناوین نیز در چند بخش مشخص می شود، ابتدا اینکه در صورت قرار گرفتن در نتایج جستجوی گوگل و موتور های جستجوی دیگر می تواند کُلیت خوبی از محتوا و مباحثی که در آن توضیح داده اید را به کاربران ارائه دهد. دیگر اینکه می تواند موتور جستجو را نیز در فهمیدن مبحث شما یاری کند و باید تلاش کرد که از کلمات کلیدی در عنوان استفاده شده و علاوه بر کاربر پسند بودن بتوانید فرمت مناسب سئو سایت را نیز داشته باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید