طراحی سایت هتلداری

 

 

طراحی سایت هتلداری برای هتل ها و تالارها به منظور خدمات رسانی برای جشن ها ، مهمانی ها و نیز مقاصد گردگشری می تواند طراحی گردد تا جذب مشتری را از بستر اینترنت و فضای مجازی داشته باشید. امروزه افراد بسیاری به منظور گرفتن هتل ها و تالارها در محیط اینترنت در جستجو مکان مناسب می باشند. طراحی سایت هتلداری توانسته است ترافیک بالایی را برای مشاغل در این زمینه فراهم نماید.

 

 

طراحی وب سایت هتلداری

 

website design

طراحی وب سایت هتلداری می تواند سایت آگهی و تبلیغات باشد که نام هتل های دیگر را درج نماید و یا اینکه طراحی سایت برای هتل ها باشد که در این صورت اطلاعات هتل مانند نام هتل ، آدرس هتل ، خدمات و سرویس هایی که هتل برای مسافران و مشتریان خود ارائه می نماید. طراحی سایت هتلداری می تواند امکان رزرو آنلاین را برای مشتریان خود داشته باشد تا کاربران و مشتریان پس از ورود بتوانند در خصوص تعداد اتاق های خالی اطلاع یابند و امکان رزرو اتاق در هتل را به صورت اینترنتی داشته باشند. 

 

 

امکانات در طراحی سایت هتلداری

 

 

در طراحی سایت هتل امکاناتی همچون امکان رزرو آنلاین ، درج اطلاعات در خصوص هتل ، درگاه آنلاین به منظور پرداخت و غیره را فراهم نموده باشند. هتلداری الکترونیکی موضوعی است که به واسط طراحی سایت هتل مطرح می شود و می تواند ارتباط مشتریان را با مدیریت هتل بهتر و قوی تر نماید و به واسط راحتی در امکان رزرو هتل می تواند مشتریان و درآمدزایی را برای هتل بیشتر نماید.

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید