طراحی سایت نسخه موبایل

 

 

طراحی سایت نسخه موبایلی قابلیت نمایش طراحی سایت در موبایل و دیگر دستگاه ها مورد بررسی قرار می گیرد.به واسط کدنویسی هایی می توانید طراحی سایت خود را قابل تطبیق و سازگاری در موبایل و دیگر دستگاه ها قرار دهید. کاربرانی که از طریق موبایل وارد سایت می شوند همواره در خال افزایش می باشد واز این رو گوگل موبایل فرندلی بودن را المانی در سئو سایت مطرح نموده است.

 

 

طراحی وب سایت نسخه موبایلی

 

اگر شما طراحی سایت خود را دارید و حال می خواهید نسخه موبایلی را از طراحی سایت خود داشته باشید می بایست طراحی سایت نسخه موبایلی را اجرا نمایید. در طراحی سایت نسخه موبایلی زمانی که کاربران از طریق موبایل وارد سایت شما می شوند به طراحی سایت نسخه موبایلی هدایت می گردند اما زمانی که از طریق دسکتاپ وارد می شوند به طراحی سایت هدایت می گردند. در واقع در طراحی سایت نسخه موبایلی ورژنی از طراحی سایت را برای کاربران موبایل در نظر گرفته ایم.

 

 

چرا طراحی سایت نسخه موبایلی

 

webdesign

با توجه به اهمیتی که موبایل فرندلی بودن در رنکینگ وب سایت شما در موتورهای جستجو و نیز توجه و دید کاربر دارد موجب می شود که طراحی سایت موبایل فرندلی را مورد توجه خود قرار دهید. طراحی سایت نسخه موبایلی برای وب سایت هایی که قابلیت طراحی سایت موبایل فرندلی را ندارند مناسب می باشد و گزینه پیش روی آنها می باشد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید