طراحی سایت موبایل

 

 

طراحی سایت موبایل که قابلیت سازگاری نمایش در دستگاه موبایل و دیگر دستگاه ها دارد می تواند کاربرانی که از سمت موبایل وارد سایت شما می شوند را جذب نماید. طراحی سایت موبایل فرندلی عنوانی می باشد که در موتورهای جستجو مورد توجه قرار می گیرد. در واقع گوگل موضوع موبایل فرندلی بودن سایت را به عنوان متریکی در الگوریتم های خود قرار داده است که در رنکینگ وب سایت ها اثرگذار می باشد.

 

Web

 

طراحی وب سایت موبایل فرندلی

 

 

طراحی وب سایت موبایل فرندلی در کدنویسی خود فرمتی را پیاده سازی می نماید که در سایزهای مختلف موبایل تطبیق گردد و بخش ها در زیر یکدیگر قرار گیرد. در واقع طراحی سایت موبایل فرندلی در مقابل طراحی سایت ریسپانسیو با تفاوتی همراه می باشد. طراحی سایت ریسپانسیو وب سایت را در سایز کوچیک تر نمایش می دهد ولی بخش ها را در زیر یکدیگر قرار نمی دهد.

 

 

چرا طراحی سایت موبایل

 

 

طراحی سایت موبایل قابلیت نمایش موبایل و نیز کاربرانی که از طریق موبایل وارد وب سایت می شوند را مورد هدف قرار می دهد. اگر کاربری که از طریق موبایل وارد سایت شما میشوند  در نمایش ظاهری مطابق با صفحه نمایش خود نبینند در نتیجه نارضایتی از سایت شما پیش خواهد آمد و که می تواند منجر گردد که کاربر وب سایت شما را رها نماید. عدم تطبیق طراحی سایت با فرمت نمایش موبایل منجر می گردد که صفحه نمایش شما با اسکرول همراه شود و این از دید کاربر ناپسند می باشد. 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید