طراحی سایت شبکه اجتماعی فضایی را برای اشتراک گذاری انواع محتوا فراهم می آورد. انواع محتواهایی که در طراحی سایت شبکه اجتماعی می تواند درج گردد می تواند تصاویر ، تکس ، ویدیو و غیره باشد که به کاربران امکان اشتراک گذاری محتواها در فرمت تعیین شده را می دهند. طراحی سایت شبکه های اجتماعی از ویژگی های مشخصی همچون امکان اشتراک گذاری و نیز امکان پروفایل سازی ، امکان نظر گذاری را فراهم می نماید.

 

 طراحی وب سایت شبکه اجتماعی

طراحی وب سایت شبکه اجتماعی امروزه ترافیک بالایی از کاربران را فراهم می نماید. طراحی سایت شبکه اجتماعی به کاربران امکان عضویت در طراحی سایت را می دهد تا محتوا و مطالبی که مورد نظر دارند را با کاربران به اشتراک گذارند. این محتوا می تواند به صورت تکس و یا عکس هایی باشد که کاربران علاقه مند می باشد و یا دیگر فر مت ها را نیز می توانند مانند فایل های ویدیویی و پی دی اف را نیز می توانند ساپورت و پشتیبانی نمایند.

 

web design issue

 

امکانات در طراحی سایت شبکه اجتماعی

طراحی سایت شبکه اجتماعی برای کاربران فرصتی برای اشتراک گذاری انواع محتوای مورد پسند را می دهد.  امکان پروفایل سازی موجب می گردد که کاربران به راحتی بتوانند وارد اکانت کاربری خود شوند و محتوای مورد نظر خود را به انتشار و اشتراک درآورند . امکان پسندیدن و نظر گذاری در خصوص محتواهای دیگر کاربران و اعضا امکان دیگری می باشد که در طراحی سایت شبکه اجتماعی موجود می گردد.  

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید