در مقالات پیشین چند مورد از مؤلفه ها و نیز مراحلی که می توان با دنبال کردن آنها در طراحی سایت خود یک محتوای مناسب را تولید نمود اشاره کردیم. در ادامه به سایر مراحلی که باید انجام دهید تا محتوایی تولید کرده که هم بر سئو سایت و هم بر رضایت کاربران از سایت شما تأثیر مثبت داشته باشد اشاره می کنیم. در مورد اهمیت محتوا در طراحی سایت نیز می توانیم ادعا کنیم که در هشتاد درصد از مقالات پیشین در مورد دلایل مهم بودن محتوا صحبت کرده ایم و یادآوری این مثال معروف در بین کارشناسان طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت نیز خالی از لطف نیست که «محتوا پادشاهی می کند».

مراحل ایجاد محتوا در طراحی سایت

ایجاد پیش نویس محتوا در طراحی سایت


پیش نویس محتوا خصوصاً محتوای اساسی و صفحات مهم سایت شما باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد بنابراین تعجب نکنید و فکر نکنید با این اوصافی که در تولید محتوای طراحی سایت اشاره می کنیم کار بسیاری سختی است. بلی اگر بخواهید پیشرفت کنید و موفق باشید نیاز است که مقداری بیش از دیگران تلاش کنید. در ایجاد پیش نویس محتوا باید یک محتوای به اصطلاح خشن یا محتوای خشک را بنویسید. می توانید از چند نفر برای نوشتن بخش های مختلف محتوا کمک بگیرید ولی در نهایت این بخش ها را یک نفر باید به هم ارتباط داده و یکسان کند. فردی که مسئول هماهنگ کردن نوشته های افراد مختلف است باید این نوشته ها را با رئوس و سر تیتر های محتوا که در بخش پیش اشاره کردیم تطابق دهد.

مراحل ایجاد محتوا در طراحی سایت

اصلاح نمودن پیش نویس محتوای طراحی سایت


همان طور که از نامش پیداست پیش نویس. یک فایل پیش نویس نیاز دارد که بارها و بارها مورد بازبینی و اصلاح قرار بگیرد تا اشکالات آن برطرف گردد. باید نظرات مالک سایت و انتظارات کاربران را در آن هماهنگ کرد و از لحاض ساختار و محتوا و شیوه نگارشی به بهترین نحو ممکن آن را استاندارد سازی کرد. آنقدر به محتوای سایت خود اهمیت بدهید که به نوشتن یک مقاله در ژورنال های بین المللی باید اهمیت بدهید. محتوای سایت شما می تواند علاوه بر تأثیر در سئو سایت و جذب کاربر معرف شخصیت و سطح اشراف و آگاهی شما از موضوع خواهد بود و افراد بسیار زیادی ممکن است آن را در سایت های مختلف به اشتراک بگذارند. بنابراین برای گوگل محتوا تولید نکنید بلکه برای کاربران بهترین محتوا را تولید کنید گوگل خود ارزش آن را تشخیص خواهد داد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید