در مقالات پیشین به چند مورد از مراحل تهیه محتوای خوب در طراحی سایت اشاره کردیم. در این بخش نیز به ادامه این موارد می پردازیم. همانگونه که همیشه تأکید کرده ایم محتوای مناسب در طراحی سایت شما می تواند نقش اساسی و مهمی را ایفا کند. تفاوتی ندارد که شما قصد طراحی سایت فروشگاهی دارید و یا طراحی سایت در تهران یا حتی طراحی اپلیکیشن در همه موارد محتوا می تواند هم برای سئو سایت شما اهمیت داشته باشد و هم برای جذب کاربران به سایت شما. بنابراین باید همواره تلاش کنید تا بهترین محتوا را در طراحی سایت خود انتشار دهید.

بهترین محتوا در طراحی سایت

ویرایش پیش نویس محتوای طراحی سایت


زمانی که پیش نویس محتوای مورد نیاز طراحی وب سایت خود را ایجاد کردید باید این پیش نویس را از چند بُعد مختلف ویرایش و اصلاح کنید. از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی، کُلیت و چارچوب محتوا و بررسی های فنی و محتوایی مانند چک کردن منابع و رفرنس ها باید به خوبی محتوای خود را ویرایش کنید. برنامه ها و نرم افزارهایی نیز هستند که می توانند برای ویرایش محتوا به شما کمک کنند. کمک گرفتن از افراد دیگر و خواندن متن برای آنها نیز می تواند کمک زیادی به پیدا کردن نقاط ضعف و اشتباهات موجود در محتوای شما کند. در این مرحله حتماً یک نسخه از محتوا را جداگانه ذخیره کنید تا اگر در مراحل بعد بخشی را حذف و اضافه کردید و نظر شما عوض شد بتوانید به متن اولیه قبل از ویرایش دسترسی داشته باشید.

بهترین محتوا در طراحی سایت

خروجی محتوای شما برای کاربران


با توجه به مواردی که در این نوشتار و سایر مقالات بخش آموزش طراحی سایت اشاره کردیم مشاهده نمودید که تولید محتوای مناسب در طراحی سایت نه تنها آسان نیست بلکه کاری دشوار و زمان بر است ولی زمانی که محتوای شما در سایت های مختلف انتشار پیدا کند و تعداد زیادی از کاربران را به سمت سایت شما بکشد خستگی کار را احساس نخواهید کرد و با لذت بیشتری اقدام به ادامه همین روند علمی در نوشتن محتوا ادامه خواهید داد. علاوه بر این سایت شما در آمار و نتایج گوگل نیز با سرعت مناسبی رو به پیشرفت خواهد گذاشت و زمانی خواهد رسید که بسیاری از سایت های معتبر به صورت رایگان لینک شما را در سایت خود قرار می دهند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید