در مورد اهمیت دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال مقالات متعددی را ارائه کردیم و در ادامه نیز به دو اصل مهم در دیجیتال مارکتینگ که طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن می باشد خواهیم پرداخت. هر چند بنا به اذعان بسیاری از کارشناسان طراحی سایت فروشگاهی، دیجیتال مارکتینگ جندان قدیمی نبوده و به نوعی نو ظهور است اما اهمیت تبلیغات در بازارهای امروز با وجود طراحی سایت های متعدد و پیشرفت کسب و کارها یک نیاز اساسی محسوب می شود به صورتی که دیجیتال مارکتینگ در حال بدل شدن به یک علم می باشد. با توجه به گسترش روز افزون استفاده شرکت ها و کسب و کارهای مختلف از طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن و نیز گسترش شبکه های اجتماعی در میان اقشار مختلف جامعه و کشورهای گوناگون در این نوشتار به بررسی اصول دیجیتال مارکتینگ می پردازیم.

طراحی اپلیکیشن اصل مهم دیجیتال مارکتینگ

نقش طراحی اپلیکیشن در دیجیتال مارکتینگ


در مورد گسترش تلفن های هوشمند در میان مردم شاید چندان نیازی به توضیح نباشد و با قاطعیت می توان ادعا کرد که دیر زمانی نخواهد گذشت که تعداد استفاده کنندگان از تلفن هوشمند با جمعیت کل زمین برابری خواهد کرد. این گسترش استفاده از تلفن های هوشمند اهمیت طراحی اپلیکیشن موبایل را به خوبی نشان می دهد زیرا از طریق طراحی اپلیکیشن اندروید و طراحی اپلیکیشن IOS می توانید به سمت یک بازار چند میلیارد نفری تبلیغات خود را نشانه بروید و به قول معروف به انبار بزنید {!}. اهمیت طراحی اپلیکیشن موبایل در بازاریابی دیجیتال به این دلیل است که افراد زیادی از تلفن هوشمند خود برای کارهای روزمره از جمله خرید و وب گردی و دیدن فیلم و سرگرمی و بسیاری موارد دیگر بهره می گیرند و این شیوه های متعدد استفاده روز به روز نیز در حال افزایش می باشد. به این نوع بازاریابی در واقع موبایل مارکتینگ گفته می شود. اکثر کسب و کارهای بزرگ برای برتری در آینده سال ها پیش شروع به استفاده و قدرت گرفتن در عرصه موبایل مارکتینگ کرده اند و امروزه نتایج این سرمایه گذاری را نیز به خوبی می توان مشاهده کرد. هزینه طراحی اپلیکیشن نیز میزان زیادی نیست و با توجه با کاربرد و امکانات و میزان کاربران می تواند متعدد باشد.

طراحی اپلیکیشن اصل مهم دیجیتال مارکتینگ

نقش طراحی سایت در دیجیتال مارکتینگ


ما در بیشتر مقالات به این اشاره کردیم که چگونه و از چه طریقی تعداد کاربران سایت خود را افزایش دهیم و برای این مهم از سئو سایت و بهینه سازی سایت و شبکه های اجتماعی به عنوان مهم ترین عوامل در طراحی وب سایت و جذب کاربران نام بردیم، در حالی که طراحی سایت خود می تواند در دیجیتال مارکتینگ از اهمیت قابل ملاحظه ای برخوردار باشد. اهمیت و تأثیر طراحی سایت در دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار شما زمانی خودی نشان خواهد داد که سایت شما در کلمات کلیدی مرتبط در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرد. در مورد اینکه در طراحی سایت باید چه مواردی را رعایت کنید تا بتوانید بلر کاربرانی که به سایت شما وارد می شوند تأثیر مثبت بگذارید می توانید به مقالات بخش آموزش طراحی سایت مراجعه کنید و در اینجا به ذکر این نکته بسنده می کنیم که محتوا و سئو سایت و شبکه های اجتماعی بر طراحی سایت شما اثر گذار هستند و نهایتاً سایت شما یکی از اصول مهم دیجیتال مارکتینگ و بالا بردن میزان فروش شما تا چند صد برابر می تواند جذاب ترین تأثیر باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید