طراحی وب اختصاصی و یا طراحی وب سایت اختصاصی امروزه در بین بسیاری از شرکت ها و افراد مورد استفاده قرار می گیرد و مشتریان ما سوالات بسیاری را در مورد تفاوت طراحی وب اختصاصی با دیگر انواع طراحی سایت از ما می پرسند. آیا طراحی وب سایت اختصاصی هزینه متفاوتی دارد؟ آیا از نظر سئو با کیفیت تر است؟ آیا طراحی وب سایت اختصاصی بهتر از سایر سایت ها می باشد؟ تمامی این سوالات می تواند ذهن کاربران را مشغول کند زیرا آنها به دنبال بهترین و مناسب ترین طراحی وب سایت می باشند. در زیر به نکاتی در مورد طراحی وب سایت اختصاصی خواهیم پرداخت.

طراحی وب سایت اختصاصی 

تفاوت طراحی وب سایت اختصاصی


برای اینکه تفاوت طراحی وب اختصاصی با دیگر طراحی سایت ها را بهتر درک کنید باید اشاره کنیم که برای هر طراحی سایتی یا از سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنیم و یا آن را به صورت اختصاصی طراحی می کنیم. هر کدام از این روش ها محاسن و معایبی دارد که به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد. طراحی سایت هایی که با cms ها و یا سیستم های مدیریت محتوا انجام می شود مزایایی مانند قابلیت توسعه، زیبایی و قابلیت انطباق با نظرات و خواسته های مشتری و هزینه کم را دارا هستند و در عین حال می تواند نیاز بسیاری از مشتریان را نیز برآورده کند.

طراحی وب سایت اختصاصی 

مزایای طراحی وب اختصاصی


در کنار مزایایی که در بالا اشاره کردیم معایبی مانند محدودیت برای ایده های خاص و عدم قابلیت توسعه بیش از ظرفیت cms برای این نوع طراحی سایت ها چندان پاسخگو نیست. اما در طراحی وب اختصاصی ریشه و مبنای سایت منطبق بر خواسته ها و نیازهای مشتری پایه گذاری می شود و بنابراین در طراحی وب سایت اختصاصی از سیستم های مدیریت محتوا خبری نیست و محدودیت های آن نیز در مقابل وبمستر نخواهد بود. اما نکته مهم در طراحی وب اختصاصی این است که انجام این نوع طراحی به چند نیروی متخصص یا یک تیم نیاز دارد و زمان بر و هزینه بر است. البته با توجه به اینکه طراحی وب سایت اختصاصی برای کسب و کارهای قدرتمند توصیه می شود هزینه آن نیز به نسبت بازدهی سایت مناسب است و قطعاً با توجه به نزدیکی به ایده مشتری و انطباق کامل می تواند بسیار مناسب کسب و کارهای بزرگ باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید