هر طراح سایت با توجه به موضوع مورد نظر کارفرمای خود اقدام به ایجاد و طراحی یک سایت می کند. در واقع طراح در این مرحله نیاز به یک الهام بخشی از موضوع مورد نظر سایت دارد. تا بتواند طرح مورد نظر خود را از نظر گرافیکی پیاده و اجرا نماید. امروزه سبک های جدید زیادی در طراحی سایت ها ایجاد شده که کارشناسان طراحی سایت از این ایده های جدید و نو استفاده می کنند و آنها را مورد توجه قرار می دهند. طراحی های دو بعدی یکی از انواع ایده های جدیدی است که کارشناسان طراحی وب سایت از آن ایده و الهام می گیرند. در واقع در این روش طراح از سایه و یا ابعاد در طراحی استفاده نمی کند بلکه با استفاده از بردر و رنگ ها قسمت های مختلف سایت طراحی شده را از هم جدا می کند.

بهترین سایت های طراحی شده 

ایده ها در طراحی سایت


در چنین طرح هایی قسمت هایی در سایت به صورت خالی وجود دارند. یکی از اولین شرکت هایی که از این ایده و طرح ها استفاده کرد شرکت مایکروسافت بود. همچنین طبق آخرین نظر سنجی های انجام شده طراحی های دو بعدی در مقایسه با طراحی سایت های همراه با فلش ها و انیمیشن ها حس بهتر و احساس خوشایند تری را به مخاطب منتقل می کند. یکی دیگر از سبک های نو استفاده از سبک راوی کننده است. به این شکل که طراح سایت شرکت مورد نظر را به گونه ای طراحی می کند که در ان روند ایجاد شرکت روایت می شود و محصولات و خدمات شرکت نیز به همین شکل و قالب به مخاطب ارائه می گردد. از جمله مزایای این روش در طراحی سایت می توان به درگیر شدن عواطف و جلب نمودن توجه بیشتر مخاطب اشاره کرد.

بهترین سایت های طراحی شده 

چگونه بهترین سایت را طراحی کنیم


یکی از موضوعاتی که باید در طراحی سایت مد نظر داشته باشید طراحی سایت واکنش گراست. به دلیل افزایش استفاده از نسخه های موبایل و تبلت و استفاده ی کمتر از کامپیوتر های رومیزی باید همیشه مد نظر داشته باشید سایت طراحی شده ی شما از نسخه ی موبایل نیز پشتیبانی داشته باشد. بهترین سایت های طراحی شده همواره این موضوع را در نظر خواهند گرفت تا مخاطبان خود را  به این خاطر از دست ندهند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید