هاست در واقع یک فضایی در یک کامپیوتر تحت وب است که کدها ی سایت شما در ان درحال اجراست. در واقع شما با اجاره نمودن این فضا برای مدت مشخص قادر خواهید بود که از آن فضا استفاده کنید. و این مقدار فضا در حقیقت مقداری از حجم دیسک کامپیوتر سرور است که در اختیار شما قرار داده شده. و نباید از مقدار حجم ماهیانه ی شما که خریداری نموده اید بیشتر شود. باید بدانید که با هر بازدید به سایت شما یک مقدار از حجم اطلاعات بین سیستم بازدید کنده و سرور شما مبادله می شود. بنابراین باید در نظر داشته باشید در صورتی که طراحی سایت شما یک سایت پر بازدید محسوب می شود باید حجم بالاتری را به عنوان حجم ماهیانه برای سایت خودتان درنظر بگیرید. سیستم عامل این کامپیوتر سرور می تواند لینوکس و یا سیستم عامل ویندوز باشد. نوع این سیستم عامل یک امر انتخابی برای شماست و وابسته به کارایی وب سایت مورد نظر خودتان است.

میزبانی وب لینوکس

امنیت میزبان وب لینوکس و ویندوز


از نظر امنیت نمی توان با اطمینان گفت کدامیک از این میزبان های وب قوی تر هستند. چون هر دوی این سرور ها توسط سیستم های امنیتی قوی به روز رسانی و نگهداری می شوند و این تصور که چون لینوکس یک سیستم عامل اپن سورس است پس امنیت پایین تری دارد یک دیدگاه اشتباه است. بنابراین در صورتی که امنیت سرور برای شما اهمیت دارد باید ابتدا از یک شرکت معتبر سرویس دهنده و پاسخگو با پشتیبانی شبانه روزی هاست تهیه کنید و سپس موارد امنیتی دیگر مانند نرم افزارها و آنتی ویروس های به روز شده و قدرتمندی را بر روی سیستم خود نصب نمایید.

میزبانی وب لینوکس

ارزانتر بودن میزبان وب لینوکس


سیستم عامل های لینوکس ارزانتر از سیستم عامل های ویندوز هستند. این به خاطر اپن سورس بودن سرویس لینوکس و رایگان بودن آن می باشد. اما سیستم عامل های ویندوز نیازمند به خرید لایسنس هستند و به همین جهت گرانتر نیز می باشند. بنابراین اگر از نظر قیمیتی برای شما اهمیت دارد که هزینه کمتری انجام دهید می توانید از هاست لینوکس استفاده کنید و امنیت آن را نیز ارتقا ببخشید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید