طراحی وب سایت های ورزشی

طراحی وب سایت های ورزشی حساسیت های خیلی بالایی را دارند، زیرا هرگونه کوتاهی در ساخت اینگونه سایتها ممکن است باعث نارضایتی بازدیدکنندگان شود. بنابراین ظاهر سایت شما در جذب مخاطب و بازدیدکنندگان تاثیر بسزایی را دارد.

 

همچنین به دلیل بازديد بالاي سایت های ورزشی در امر تبليغات بسيار موثر هستند، به طوریکه برخي از سايت ها يا شركت ها مبلغي را به سايت هاي ورزشي مي پردازند تا تبليغاتشان در سايت ورزشي انجام دهند.

اصول طراحی سایت ورزشی

امروزه خبرها، اطلاعات، محصولات و کالاهای ورزشی و امور مربوط به ورزش مخاطبین و کاربران خاص و  وسیع خود را دارد. بنابراین طراحی سایت ورزشی میتواند نیاز این گروه از افراد را برطرف کند. گروه سایت های ورزشی و سایت هایی که شامل اخبار و اطلاعات و نتایج ورزشی هستند اصولا ممکن است معتاد کننده باشند! زیرا با توجه به تعداد بسیار زیاد این گونه سایت ها، در نتیجه سایتی موفق است که اصول معتاد کنندگی از جمله نرخ بالای بروز رسانی، ثبت خبرها و اطلاعات آنلاین و به روز و ... را رعایت نماید.

 

در طراحي سايت ورزشي ، به علت وجود انبوهي از سايت هاي ورزشي، براي اين كه سايتتان ديده شود و مورد توجه قرار گیرد بايد در گوگل جايگاه خوبي داشته باشد كه نظر مخاطب را به خود جلب كند. شرکت نونگار با تجربه ی فراوان در طراحی سایت های استاندارد و قدرتمند در سئو و گوگل در طراحی وب سایت ورزشی در خدمت شماست.

ویژگی های سایت های ورزشی

سايت هاي ورزشي مي توانند بخشهای مختلفی مانند:‌نظرسنجي درباره تيم مورد نظر، معرفي تعدادي از بازيكنان معروف هر تيم يا رشته ي ورزشي، خبرهايي در ارتباط با ورزشكاران و بسياری بخش هاي جذاب ديگر را داشته باشند تا بازديدكننده ي سايت را براي مدتي مجذوب سايت كنند.

از ديگر نكاتي كه در طراحي سايت ورزشي بايد به آن توجه شود، اين است كه به علت تنوع زیاد سايت هاي ورزشي، براي اين كه سايت شما به خوبی ديده شود بايد جايگاه خوبي را در گوگل داشته باشد كه نظر مخاطب را به خود جلب كند و ما اين كار را براي شما انجام خواهيم داد و شما را جزو برترين ها در گوگل قرار خواهيم داد.

         

•        ویژگی که در طراحی سایت ورزشی وب سایت ما در ابتدا باید داشته باشد، معرفی کامل ورزشی می بشد که در زمینه آن قرار است فعالیت اینترنتی انجام دهیم.

•        مثلا اگر درباره ورزش بدمینتون قرار است وب سایتی طراحی نماییم، باید ابتدا تمام مشخصات ورزش بدمینتون و قوانین ورزش بدمینتون را نگارش نماییم. و سپس به معرفی زمینه فعالیت خود در آن ورزش بپردازیم.

•        همچنین ویژگی دیگری که طراحی سایت ورزشی باید داشته باشد، بخش اخبار ورزشی آن ورزش مورد نظر می باشد. باید از طریق ایجاد منویی برای قرار دادن خبرهای ورزشی روز اقدام نماییم، زیرا اینکار باعث جذب مخاطبان خاص خبر های ورزشی به وب سایت ما خواهد شد.

•        همچنین ایجاد بخش نتایج زنده مسابقات ورزشی نیز تاثیر زیادی در جذب مخاطبان ورزشی به وب سایت ما خواهد داشت که باید در طراحی سایت ورزشی خود این بخش را نیز در نظر بگیریم.

•        در آخر نیز می توانیم به معرفی محصولات و کالاهای ورزشی بپردازیم و حتی برای آنها فروشگاه اینترنتی در نظر بگیریم و از این طریق برای خود درآمد زایی نیز نماییم.

•       

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید