طراحی سایت مشاغل خانگی و آزاد

امروزه بسیاری از افراد علاقه مند هستند که در حوزه ای که علاقه مند هستند و استعداد و توانایی دارند فعالیت کنند . بسیاری از این شغل ها کسب و کارهایی بسیار نوپا هستند که شاید در ابتدا بسیار سود ده و پربازده نباشد اما رفته رفته بازار خود را یافته و توسعه می یابند. درحال حاضر بسیاری از مشاغل خانگی برای معرفی و عرضه ی محصولات خود به افراد به طراحی یک سایت جامع از کالا ها و محصولات خود روی اورده اند. این کار باعث معرفی خود شخص و محصولات مورد ارائه خواهد شد و نیز باعث افزایش مشتریان که به کالا و خدمات شخص نیاز دارند خواهد شد.

web design slide 940x345

 

شاید پیش از این بسیاری از افراد که در حوزه های مختلف استعداد و توانایی داشتند از اینکه از کجا شروع به کار کنند اطلاعی نداشتند و از روش ها و مسیر پیش رو اگاهی نداشتند. اما طراحی سایت مشاغل خانگی و ازاد به کمک این گروه از افراد امده است. بسیاری از مشاغل خانگی که شاید عمده ی انها در حوزه ی صنایع دستی و یا غیره باشند قدرت حظور و مطرح کردن خود را یافته و از این طریق قابل عرضه و ارائه به عموم مردم را یافته اند فرصتی که شاید تا پیش از طراحی سایت مشاغل خانگی برای این افراد فراهم نبوده است .

 webdesign n1

امکانات و ویژگی های طراحی سایت مشاغل خانگی

اینگونه سایت ها چون درحال معرفی کالا و محصولا به مردم هستند باید یک ظاهر عموما ساده و با کمترین پیچیدگی را دارا باشند تا بتوانند بیشترین رضایت عمومی افراد را داشته باشند. همچنین ویژگی بسیار مهمی که باید به ان توجه داشت سرعت لود و بارگزاری صفحات سایت است که باید سرعت مناسب و بالایی را داشته باشند تا کاربران برای مشاهده ی محصولات با کمترین زمان و بیشترین اطلاعات محصولات مواجه شده و اقدام به ثبت و سفارش خرید کنند. امکانات ثبت و سفارش محصول نیز از جمله مواردی است که باید در طراحی سایت مشاغل خانگی و آزاد به ان توجه داشته باشید تا افراد بتوانند به صورت ان لاین اقدام به خرید نمایند . امکان نظر خواهی برای هر محصول نیز میتواند گزینه ی مناسبی برای تولید کننده باشد تا با مواجه شدن با عموم نظرات افراد و رفع نقایص احتمالی به بهبود عملکرد خود بپردازند و محصول با کیفیت تری تولید گردد. ایجاد یک گالری تصاویر از مجموعه ی اقلام به همراه توضیحات درمورد هرکالا از جمله مواردی است که بسیار لازم و ضروری است و باید به ان توجه شود. 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید