زمانی که کار طراحی سایت شما به اتمام رسید و خزنده های گوگل اجازه ی ورود را به طراحی سایت پیدا کردند ربات گوگل جهت بررسی طراحی سایت وارد میدان می شود. ربات یا عنکبوت به واسطه ی هسته های کامپیوتری بسیاری پشتیبانی می گردد. ربات با داشتن الگوریتم های خاص ابتدا طراحی سایت های تازه را تشخیص می دهد و سپس اقدامات لازم را جهت ایندکس کردن بر روی آن ها پیاده سازی می نماید.
با شروع فعالیت خزنده ها بر روی طراحی سایت، خزنده ها به فایل سایت مپ که محلی برای دسترسی خزنده ها است وارد می شوند. سایت مپ در تسریع بخشیدن به عملکرد گوگل نقش بسزایی دارد و امتیاز بیشتری را به طراحی سایت شما اختصاص می دهد. لازم به ذکر است که نبود سایت مپ هیچ خللی را در عملکرد گوگل ایجاد نمی کند اما مسلما بودنش هم بی تاثیر نیست.

 

 

جلوگیری از ورود ربات ها به طراحی سایت


ورود خزنده ها به طراحی سایت فقط یک بار اتفاق نمی افتد. ربات گوگل بعد از اولین ورود خود به طراحی سایت هر چند وقت به طراحی سایت مراجعه می کند. بروزرسانی طراحی سایت به خزنده های گوگل این امکان را می دهد که با افزایش دفعات ورود به طراحی سایت شما نتایج بهتر و مثبتی را برای طراحی سایت به ارمغان بیاورند.
همچنین به منظور تسریع این فرآیند توصیه می شود که طراحی سایت خود را در وبمستر گوگل ثبت نام کنید. عدم اجرای این فرآیند در ورود خزنده ها به طراحی سایت بی تاثیر است و تنها تاثیر آن در طولانی شدن زمان انجام پروسه می باشد.

 

نکات مهم جهت موتورهای جستجوی گوگل


لینک ها و محتوای طراحی سایت یکی از نکات مهم در موتورهای جستجوی گوگل می باشد. علاوه بر این ورود خزنده های گوگل نیز بی تاثیر نیست. تمامی این نکات نیازمند کئنویسی توسط برنامه نویسان حرفه ای می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید