طراحی سایت املاک

مشاورین املاک برای معرفی کسب و کار خود و تبلیغات حرفه ای راه های بسیار زیادی دارند. روش های بسیار زیادی مثل روزنامه ، بنر و بروشور و ... برای تبلیغات مشاوره املاک ها وجود دارد این تبلیغات سنتی بوده و طرفداران خود را از دست داده است و کمتر افرادی به این روش های تبلیغاتی اهمیت می دهند. به عبارتی دیگر این روش ها با گذشت زمان کارایی خود را از دست داده است. سوالی که ممکن است با آن روبه رو شوید این است که آیا روش های تبلیغاتی قدیمی تاثیرگذار هستند؟ آیا راه های دیگری برای تبلیغات موثر وجود دارد؟ باید بگوییم که روش های قدیمی علاوه بر اینکه هزینه بر هستند تاثیر بسیار کوتاه مدتی دارند بنابراین بهتر است وقت و هزینه خود را صرف تبلیغات سنتی نکنید. روش تاثیر گذار و موثری را در ادامه مقاله به شما معرفی می کنیم که از طریق آن می توانید کسب و کار خود را رونق داده و درآمدزایی بیشتری داشته باشید. طراحی سایت املاک روشی بسیار موثر بوده که از بازخورد بسیار بالایی برخوردار است امروزه بیشتر مشاورین املاک برای تبلیغات خود به این روش روی آورده اند.

 

اصول طراحی سایت املاک

 

برای موفقیت در حوزه تبلیغاتی طراحی سایت املاک باید بروز باشید و به روش های نوین آشنایی داشته باشید. طراحی سایت املاک این امکان را به افراد مختلف می دهد تا به صورته 24 ساعته به سایت املاک دسترسی داشته باشند تا بتوانند زمین و آپارتمان و ... مورد نظر خود را انتخاب کنند. بازدید کنندگان وب سایت های املاک به قدری است که به راحتی از طریق آن می توانید به درآمدزایی بپردازید همچنین با بهبود و تقویت سئو سایت می توانید در نتایج جستجو گوگل رتبه های نخست را به خود اختصاص دهید و از این طریق حجم وسیعی از بازدید کنندگان و مشتری ها را به وب طراحی وب سایت املاک خود جذب نمایید با رعایت اصول طراحی سایت املاک در مدت زمانی کوتاه به راحتی می توانید موفقیت های بسیار زیادی را در این زمینه کسب نمایید و همچنین از هزینه های بی مورد و اضافی خلاص شوید.

 

امکانات اولیه طراحی سایت املاک به شرح زیر می باشد:

 
  • امکان مشاهده موقعیت جغرافیایی ملک مورد نظر روی نقشه سایت
  • درج قسمت اخبار و مقالات مرتبط در طراحی سایت املاک
  • امکان جستجو و انتخاب موارد دلخواه مثل اتاق ، تراس و ...
  • امکان ثبت و انتخاب ملک مورد نظر از طریق وب سایت املاک
  • امکان بارگزاری تصاویر و عکس های مرتبط با هر ملک
  • درج سیستم پنل ارسال پیامک در طراحی سایت املاک
  • امکان پرداخت بیعانه برای نگه داشتن ملک مورد نظر از طریق طراحی سایت املاک
  • درج سیستم درگاه پرداخت آنلاین مطمئن در وب سایت املاک

 

 طراحی سایت مشاور املاک

 

طراحی سایت املاک در نونگار پردازش

 

برای اینکه طراحی سایت موفقی داشته باشید و بتوانید اهداف بالا را در آن پیاده سازی کنید وب سایت باید به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی پیاد سازی شود. وب سایت های تخصصی مزایای بسیار زیادی نسبت به وب سایت های معمولی دارند بنابراین از آنجایی که این پروژه از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است بنابراین باید شرکت طراحی سایتی که انتخاب می کنید بیشترین کارایی را داشته باشد. نونگار پردازش با سابقه 19 ساله خود تاکنون نمونه کارهای بسیار موفقی از طراحی سایت املاک را در کارنامه درخشان خود قرار داده است. طراحی سایت املاک در نونگار پردازش در کمترین مدت زمانی و با کمترین هزینه با بیشترین کارایی پیاده سازی می شود وب سایت های طراحی شده در نونگار پردازش همگی از سئو سایت بالایی برخوردار هستند و تمامی اصول برنامه نویسی در آن ها رعایت شده است.

 

طراحی سایت املاک حرفه ای

 

طراحی سایت املاک حرفه ای بستری است برای خرید و فروش انواع ملک و املاک می باشد. از آنجایی که هر منطقه جغرافیایی ویژگی و امکانات خاص خود را دارد، بنابراین وب سایت املاک باید به قدری حرفه ای باشد که امکانات و ویژگی های هر منطقه را به درستی در وب سایت درج کند تا افراد به راحتی بتوانند تصمیم گیری کنند. همچنین با نمایش تور های مجازی هر ملک به مشتری و بازدید کننده ها کمک می کنید تا با دقت بالاتری به انتخاب ملک مورد نظ خود بپردازندو بهترین تصمیم گیری را داشته باشند. قرار دادن تصاویر از نماهای داخلی و خارجی آپارتمان بسیار مهم بوده و بهتر است به هنگام معرفی ملک ها همه این تصاویر را در وب سایت قرار دهید تا مشتری بهترین انتخاب را داشته باشد.

 

طراحی سایت مشاور املاک

 

از آنجایی بیشتر مشاغل برای موفقیت کسب و کار خود از اینترنت و طراحی سایت استفاده می کنند. بنابراین اهمیت طراحی سایت مشاور املاک نیز به قدری است که امروزه باکثر افراد برای خرید یا رهن ملک و املاک به وب سایت های املاک مراجعه می کنند به مرور زمان خرید و فروش های سنتی جای خود را به روش های مدرن می دهند. همچنین ارتباط برقرار کردن مشاور املاک ها با مشتری ها به راحتی از طریق طراحی سایت املاک به راحتی در هر ساعت از شبانه روز امکان پذیر است.

امکانات مختلفی مثل متراژ ، قیمت رهن و اجاره ملک ، تصاویر ملک از مهم ترین امکاناتی است که باید در طراحی سایت املاک گنجانده شود، یکی از ویژگی های مثبت طراحی سایت املاک این است که تمام محدودیت های جغرافیایی از این طریق از بین می رود و همه کاربران از هر منطقه جغرافیایی که باشند از طریق طراحی سایت املاک می توانند املاک خود را انتخاب نمایند.

 

ظاهر طراحی سایت املاک

 

ظاهر طراحی سایت املاک و گرافیک زیبا و منحصر به فرد آن از دیگر نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا هنگامی که کاربر برای بار اول به وب سایت وارد می شود در نگاه اول فقط جذب ظاهر و گرافیک وب سایت می شود بنابراین گرافیک وب سایت باید به قدری جذاب باشد که کاربر را در وب سایت نگه دارد. همچنین اگر اصول زیباسازی را در وب سایت املاک خود رعایت کنید باعث می شود تا روزانه بتوانید کاربران بیشتری را به وب سایت خود جذب نمایید  و علاوه بر این به راحتی می توانید از این طریق سئو سایت خود را بهبود داده این موضوع کمک می کند تا گوگل سایت املاک شما را بهتر شناسایی کند و در نتایج جستجوی گوگل در صفحات نخست قرار بگیرید پس از اهمیت این موضوع غافل نشوید و آن را حتما ره هنگام طراحی سایت رعایت کنید.

 

 

برخی از مهم ترین مزایای طراحی سایت املاک عبارتند از:

 
  • طراحی سایت املاک از هزنیه های اضافی و تبلیغات سنتی بی تاثیر جلوگیری می کند.
  • باعث پیشی گرفتن با رقبا و برند سازی طراحی وب سایت املاک می شود.
  • ملک و املاک مختلف در نقشه گوگل برای مشتری ها قابل مشاهده می باشد.
  • دسترسی سریع و جستجو آسان برای کاربران در طراحی سایت املاک امکان پذیر می باشد.
  • ارائه انواع قیمت ها و اطلاعات تکمیلی در طراحی سایت مشاور املاک امکان پذیر می باشد.
  • امکان ارائه جدید ترین اخبار و مقالات مرتبط با طراحی سایت املاک در طراحی سایت املام امکان پذیر می باشد.
  • امکان ارائه خدمات مرتبط با مشاورین املاک بدون صرف هزینه ای به راحتی در طراحی سایت مشاور املاک امکان پذیر می باشد.

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید