با استفاده از بازاریابی ایمیل  میتوانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و کاربران زیادی را جذب سایت خود نمایید.

چگونگی فروش بیشتر در بازاریابی اینترنتی از طریق ایمیل

یکی از حیاتی ترین ابزارهای ارتباطی که امروزه کمتر کسی را می توان یافت که از آن در کسب و کار خود استفاده نکند ، ایمیل است و بازاریابی ایمیل از راحت ترین ابزارها برای فروش بیشتر در هر کسب و کاری است . از طریق ارسال ایمیل می توانید هر پیغامی را در یک روز خاص ارسال کنید و در همان روز چندین مشتری و مراجعه کننده به سایت خود داشته باشید. مواردی که باعث افزایش بهره وری و فروش از طریق ایمیل می شود:
قدم اول جمع آوری لیست ایمیل است ، شما باید شرایطی را در سایت خود فراهم کنید تا مشتریان شما خود راغب باشند که ایمیل خود را در اختیارتان قرار دهند مثلاً کتاب های الکترونیکی متناسب با کسب و کار خود در سایت تان قرار دهید، و به این شکل از جمع آوری لیستی از کاربرانی که مشتری شما نبوده و به درد تجارت شما نمی خورند جلوگیری کنید .
برای اینکه بتوانید لیست ایمیل کاربران راجمع آوری کنید یک صفحه برای محصولاتتان طراحی کنید . در این صفحه می توانید محصولات رایگان و هدایا را با راهنمایی و توضیحات اضافی قرار دهید و هنگام دانلود آن توسط یک فرم درخواست نام کاربر و ایمیل او را دریافت کنید ،  وقتی کاربر ایمیل خود را وارد کرد باید یک کد تأییدیه به کاربر ارسال شود ، که اگر ایمیل خود را صحیح وارد کرده باشد لینک تأیید را کلیک کرده و هدیه رایگان را دریافت می کند ، با این راه شما توانسته اید ایمیل های صحیح و فعال را جمع آوری کنید .
مهمترین چیزی که راجع به ایمیل وجود دارد محتوای آن است ، بطوریکه باید در همان لحظه اول مخاطب خود را جذب ایمیل ارسال شده کنید . یک راه برای این کار این است که در ایمیل ارسالی نام کاربر را در عنوان گیرنده قرار دهید . با این کار می توانید کاربر را جذب کرده و بفهمانید که با یک ایمیل اسپم مواجه نیست . در متن ایمیل های ارسالی از مطرح کردن ادعاهای  غیر واقعی و عجیب و غریب بپرهیزید که باعث می شود کاربر از خواندن ایمیل صرف نظر کرده و آنرا حذف کند ، از کلماتی استفاده کنید که قدرتمند بوده و عواطف کاربران را تحریک کرده و آنها را مجاب کند که ایمیل شما را بخوانند، کلماتی مانند شگفت انگیز ، سودآور ، رایگان و .... کلماتی هستند که کنجکاوی خواننده را برمی انگیزد.
یکی از قسمت هایی که در طراحی ایمیل باید به آن توجه کرد ساختار آن است ، همیشه یک لینک در انتهای ایمیل خود قرار  دهید تا اگر کاربر دیگر مایل نبود از شما ایمیل دریافت کند بر روی آن لینک کلیک کند ، از تصاویر کمتر استفاده کنید و طراحی تصاویر را به صورت HTML انجام دهید . فقط متن های لازم و ضروری را در ایمیل قرار دهید و از قرار دادن متن های اضافی و طولانی خودداری کنید . ظاهر متن ها باید ساده بوده و حتی الامکان رنگارنگ نباشد و فقط برای عنوان ها از متن های درشت استفاده کنید . آدرس وب سایت ، ایمیل اختصاصی ، تلفن محل کار و ... را در پایین ایمیل درج کنید .
بهتر است ایمیل ها را از شنبه تا پنج شنبه ارسال کنید و این کار را جمعه ها انجام ندهید . ابتدا ایمیل را برای خود بفرستید و تمام موارد آن را بررسی کنید و بهتر است در هر دقیقه فقط 5 ایمیل ارسال کنید . در انتها با نرم افزار های آنالیز سایت رفتار کاربران را در ورود به سایت بوسیله ایمیل ارسالی مورد بررسی قرار دهید .

راههای زیادی برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد که یکی از بهترین آنها برای جذب مشتری و ارائه محصولات و خدمات وب سایت ها بازاریابی ایمیل است . با جمع آوری یک لیست از ایمیل کاربران می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش داده و آنها را به سایت خود هدایت کنید .

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید