امروزه در طراحی وب سایت از ایده ها و امکانات جدیدی استفاده می شود که موجب یک طراحی وب سایت خوب و بهینه سازی سایت می شود.

طراحی سایت در سالهای اخیر و ویژگیهای آن

هرساله تغییرات زیادی در چگونگی طراحی سایت ها بوجود آمده و در حال توسعه و گسترش است.  تکنیک هایی که در سالهای اخیر چه در چگونگی طراحی گرافیک و چه از نظر امکانات طراحی وب سایت به وجود آمده را بیان می کنیم .
یکی از این تکنیک ها که باعث شده کاربران به قسمت های مختلف وب سایت دسترسی داشته و خدمات آن را در یک نگاه مشاهده کنند بکار بردن منوهای ثابت در میان مطالب است . در سایت های جدید برای نشان دادن صفحاتی که دارای موضوع خاصی هستند از اشکال دایره ای استفاده می شود که در واقع یک دریچه به طرف محتوا در طراحی وب سایت است.بسیاری از طراحان در سایت های جدید از المانها و موارد گرافیکی برداری در قسمت های مختلف یک وب سایت استفاده می کنند که یکی از نمونه های موفق آن Firefox است و همچنین استفاده از  منوهای چند ستونی با بیشتر شدن اطلاعات درون سایت ها و نیز به خاطر سهولت دسترسی برای کاربران رواج زیادی یافته است . طراحان در پیاده سازی تعداد زیادی از سایت ها توسط قابلیت های HTML5 همراه با ترکیب و استفاده از دستورات CSS3 و JQuery که هم باعث ایجاد جلوه های گرافیکی و هم کم کردن حجم صفحات وب می شوند در طراحی سایت های جدید استفاده می کنند .
در سالهای اخیر تایپوگرافی وب سایت ها پیشرفت زیادی داشته و از سامانه های ایجاد فونت آنلاین برای بکار بردن در سایت ها استفاده زیادی شده است همچنین جهت نشان دادن مطالبی خاص که باعث جلب توجه کابران وب سایت ها می شود از نوار ها و بنرهای گرافیکی بیشتر استفاده می شود.
در طراحی وب سایتها با توجه به نوع خدماتی که ارائه می دهند در صفحه اصلی استفاده از  طرح های خلاقانه اینفوگرافیک بسیار رشد کرده است و همچنین استفاده از گرافیک های مناسب و با حجم کم و طرح های ساده و ارائه بیشتر خدمات به کاربران از اولویتهای طراحان است . و چیز دیگری که در سالهای اخیر طراحان سایت بیشتر از آن بهره جسته و استفاده کرده اند عکس  پس زمینه و اضافه کردن اطلاعات بر روی عکسها بوده که باعث بالا بردن جذابیت وب سایت ها و بهینه سازی سایت شده است .  

با توجه به تغییراتی که هر ساله در طراحی سایت ها به وجود می آید, از امکانات خاصی در سایت ها استفاده می شود و موجب طراحی وب سایت زیبا و مناسب می شود و بهینه سازی سایت را بالا می برد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید