در طراحی سایت های فروشگاهی تبلیغات اینترنتی اهمیت زیادی دارد که این نوع تبلیغات بسته به فعالیت سایت انواع مختلفی دارد . تبلیغات متنی موجب بهینه سازی سایت نیز می شود.

تفاوت تبلیغات متنی و تصویری در طراحی سایت

در دنیای امروز دارندگان کسب و کار های کوچک و بزرگ برای تبلیغات و فروش محصولات و خدمات خود به فضای مجازی و تبلیغات از طریق اینترنت و درون سایت های مختلف روی آورده اند و دریافته اند که کاربران اینترنتی یک منبع بسیار عالی برای فروش محصولات هستند . طراحی سایت های فروشگاهی برای این منظور به کار می روند. حال در استفاده از این نوع تبلیغات سوال پیش می آید که کدام نوع مناسب تر است ، تصویری یا متنی ؟
هرکدام از این نوع تبلیغات دارای مزایایی است ، تبلیغات تصویری از گذشته تا کنون بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و به خاطر استفاده از ظاهر رنگارنگ و نماهایی که دارد مورد پسند بیشتر بازدید کنندگان سایت ها قرار می گیرد ؛ که البته این را هم باید گفت که برای هر موقعیت و حیطه کاری مناسب نخواهد بود . چیزی که در تبلیغات تصویری بیشتر جلب توجه می کند این است که می توان به راحتی هر نوع تبلیغات بصری که از جمله نام تجاری ، لوگو است را نمایش داد ، می توان با یک طراحی خلاقانه و بکر اطلاعات بیشتری  از محصولات و خدمات را به کاربران انتقال داده و هر محصول را به طور جداگانه معرفی کرد ، با جلب توجهی که در این نوع تبلیغات وجود دارد کاربران به کلیک کردن بر رور تصاویر تشویق خواهند شد .
همانطور که گفتیم استفاده از تبلیغات بسته به نوع فعالیت وب سایت بوده و تبلیغات متنی نیز جایگاه خود را در میان سایت های بزرگ مانند فیسبوک دارند و می تواند به اندازه تبلیغات تصویری تأثیر گذار باشد ، البته لازم به گفتن است که از این نوع تبلیغات در ایران بیشتر بعنوان لینک و گرفتن رتبه بالا  و در نتیجه بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو استفاده می شود .تبلیغات متنی نیز دارای ویژگی هایی است که از جمله آن ها : در تبلیغات متنی مقرون به صرفه تر است زیرا می توان چندین تبلیغ کوچک را در خودشان جای دهند و به خاطر این هزینه پایین در ایجاد ترافیک و کسب رتبه بالا می توان از آن ها استفاده کرد . تبلیغات متنی مزاحمتی مانند چشمک زدن که در تبلیغات تصویری وجود دارد را برای کاربران بوجود نمی آورد و شکل ساده ای دارد و می توان با تغییر نوشته ها و ارائه رنگ های مختلف کاربران را به کلیک بر روی این تبلیغات ترغیب کرد .  
حال سوال پیش می آید که از کدام یک از این تبلیغات می خواهید استفاده کنید ،باید گفت که استفاده از تبلیغات در سایت ها بستگی به این دارد که در سایت خود چه خدماتی دارید و اینکه کاربران شما چه کسانی هستند . اگر سایت شما ارائه کننده خدمات بیمه ای و یا خدمات مالی و از این قبیل خدمات است می توانید از تبلیغات متنی استفاده کنید ولی اگر کار شما پوشاک ، مبلمان و قطعات تزئینی و ... تبلیغات تصویری اثربخشی بهتری خواهد داشت . اگر نتوانستید خود انتخاب کنید که از کدامیک استفاده کنید می توانید از کسانی که در این امر خبره هستند و یا مشاوران تبلیغات آنلاین کمک بگیرید .

تبلیغات متنی و بصری در طراحی سایت های فروشگاهی انجام می شود. این نوع تبلیغات بسته به موضوع وب سایت و حیطه کاری دارد. تبلیغات بصری بازدید کنندگان زیادی را جذب می کند و تبلیغات متنی که در اکثر سایت ها انجام می شود جنبه بهینه سایت نیز دارند.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید