طراحی سایت مناسب موجب ایجاد بک لینک به وب سایت می شود و این امر بهینه سازی سایت را بالا می برد.

 

لینک بیلدینگ و چگونگی دریافت بک لینک

همانطور که می دانید به ارتباط و پیوند میان یک سایت با سایت های دیگر لینک گفته می شود . اصول اولیه لینک بیلدینگ این است که یک وب سایت تمایل به ایجاد پیوند با یک وب سایت دیگر دارد با وجود اینکه شباهت های زیادی باهم نداشته ولی مکمل یکدیگر و با یک هدف مشترک باشند ، که در این صورت دارای یک بک لینک شده است. این لینک های یکطرفه به موتورهای جستجو می گویند که این وب سایت محتوی مطالب مفیدی است که به این صورت وب سایت های دیگر نیز به افراد اطلاع رسانی می کنند . بنابراین محتوای منحصر به فرد باعث می شود تا دیگر سایت ها به این باور برسند که ایجاد پیوند با سایت شما با ارزش خواهد بود .
همینطور راههای دیگری نیز برای دریافت لینک و در نتیجه بهینه سازی سایت وجود دارد :
یکی از آنها این است که وب سایت خود را در دایرکتوری های آنلاین موتورهای جستجو ثبت کنید.لینک داشتن در این وب سایت ها به صورت خودکار باعث افزایش ارزش سایت شما می شود . دو نمونه از این دایرکتوری ها !Yahoo و Dmoz.org می باشند .
یکی دیکر از راههای دریافت بک لینک همانطور که قبلا هم گفته شده علاوه بر طراحی سایت مناسب، ارسال و ثبت مقالات در دایرکتوریهای مقاله می باشد، و این درصورتی محقق می شود که مطالب از کیفیت بالایی برخوردار باشند ، که در این صورت صاحبان وب سایت هایی که به دنبال محتوا و مطالب با کیفیت هستند از مقالات شما در سایت خود استفاده می کنند و در کادر منابع یک بک لینک به وب سایت شما ایجاد می کنند.
راه دیگری که توسط آن می تواند لینک های یکطرفه دریافت کرد استفاده از ویدئوهاست . اکثر صاحبان وب سایت ها برای بهبود ظاهر سایت خود از تصاویر ویدئویی استفاده می کنند ، و باید بدانید که یک یک فیلم ویدئویی جالب به سرعت در سراسر اینترنت پخش می شود . راه دیگری که باعث دریافت لینکهای یکطرفه درطول زمان می شود  کتاب های الکترونیک و گزارش های کوتاه است در صورتی که اطلاعات آن با کیفیت بالایی باشد ، و برای رسیدن به هدف باید لینک وب سایتتان را در صفحات e-book و یا داخل متن گزارشات تعبیه نمائید . روش دیگر ارسال وب سایتتان در دایرکتوریهای اصناف خاص می باشد ، که قرار گرفتن در آنها هم به صورت رایگان وجود دارد و هم پولی که بستگی به میزان ارزش آن دایرکتوری  دارد که بخواهید برای آن هزینه صرف کنید یا خیر .
همانطور که گفته شده داشتن محتوای مناسب باعث می شود که سایر وب سایت ها که اهداف مشترکی با شما دارند از شما درخواست کنند که از محتوای شما استفاده کرده و یک لینک از وب سایت شما در سایت خود قرار دهند که البته به این روش نباید تکیه کرد زیرا در اکثر اوقات لینک متقابلی دریافت نمی شود  .
و در آخر به نکته مهمی که می توان اشاره کرد این است که ، استفاده بیش از اندازه از لینک های متقابل در نظر موتورهای جستجو خوش نمی آید و ممکن است به رنکینگ سایت شما نیز آسیب برسد و اینکه لینک بیلدینک باید به آرامی و به مرور زمان انجام شده و به نتیجه برسد .

اگر طراحی وب سایت شما جوری باشد که سایت های دیگر به سایت شما لینک بدهند موتورهای جستجو وب سایت شما را مفید تلقی می کنند و از این طریق سایت شما بک لینک زیادی دریافت خواهد کرد و بهینه سازی سایتتان بالا خواهد رفت.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید