نرم افزارهای طراحی سایت و وبسایت

با پیشرفت تکنولوژی درعرصه های مختلف و همگام با آن گسترش روز به روز وب سایت ها و افزایش روبه رشد آنها روزانه نرم افزار های زیادی برای استفاده کاربران برای داشتن یک سایت متناسب با شغل و کسب و کار آنها به بازار می آید ، که بسیاری از آنها کاربران را بی نیاز از شرکت های طراحی و طراحان وب سایت کرده طوری که این اجازه را به آنها می دهد تا بتوانند بدون نیاز به علم طراحی وب و آشنایی با کد نویسی سایت مورد علاقه خود را طراحی کنند .
یکی از نرم ا فزارهای حرفه ای که دارای ابزارهای زیادی برای طراحی فوق العاده و رابط کاربری آسان و بصری  Web Creator Pro می باشد . یکی از ویژگی های آن ایجاد افکت ها و جلوه هایی است که نیازی به استفاده از پلاگین و خطوط برنامه نویسی نیست . قابلیت های زیادی به این نرم افزار اضافه شده است که از جممله آن تکنولوژی لایه بندی منحصر به فرد و بسیار قدرتمند آن و اضافه شدن قابلیت تب برای مدیریت صفحات است . این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا بدون اینکه هیچگونه علمی از طراحی وب سایت داشته باشید بتوانید وب سایت خود را به بهترین شکل و آخرین فن آوری طراحی کنید . قابلیت های دیگر این نرم افزار تهیه نسخه موبایل برای سایت ، ساخت فرم ،بهینه سازی سایت و ... با استفاده از آخرین الگوریتم ها است . (لینک دانلود http://web-creator-pro.en.softonic.com/)
چند نمونه از این نرم افزارها :
  یک نمونه دیگر این نرم افزارها Microsoft Expression Web 4.0.1460.0 for Windows (لینک دانلود http://microsoft-expression-web-designer.softpedia.com/)


معرفی10 نرم افزار رایگان برتر  برای طراحی سایت :

1-    CoffeeCup Free HTML Editor (لینک دانلود http://www.coffeecup.com/ )
2-    Notepad++  (لینک دانلود http://www.techradar.com )
3-    PageBreeze (لینک دانلود http://www.pagebreeze.com/ )
4-    Firebug  (لینک دانلود http://www.techradar.com/news/software/applications/best-free-web-design-software-10-programs-to-get-the-job-done-1138669)
5-    Bluefish Editor  (لینک دانلود http://bluefish.openoffice.nl/index.html)
6-    Brackets (لینک دانلود   http://brackets.io/)
7-    KompoZer  (لینک دانلود  http://www.techradar.com/news/software/applications/best-free-web-design-software-10-programs-to-get-the-job-done-1138669 )
8-    OpenBEXI  (لینک http://www.openbexi.com/)
9-    GIMP  (لینک  http://www.techradar.com/news/software/applications/best-free-web-design-software-10-programs-to-get-the-job-done-1138669)
10-     BlueGriffon (لینک  http://bluegriffon.org/)

امروزه نرم افزارهای زیادی برای طراحی سایت وجود دارد. این نرم افزارها امکان یک طراحی وب سایت خوب را به شما می دهند و و قابلیت بهینه سازی سایت را دارند.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید