هاستینگ قسمت چهارم

12-    زبان های پشتیبانی
مطمئن شوید که میزبان شما چه برنامه ای را انتخاب و ارائه می دهد و آیا از زبان های سمت سرور استفاده و پشتیبانی می کند. اگر قصد دارید از Ruby  در Rails  در چند ماه آینده استفاده کنید، احتمالا می خواهید آن ها را در لیست چارچوب های پشتیبانی ببینید. اگر می خواهید از Django استفاده کنید، مطمئن شوید که از  Python حمایت می کند. خود را تنها به استفاده از PHP به عنوان تنها گزینه محدود نکنید.

 

13-     پشتیبان سایت
فکر نکنید که اگر به ناگاه فضای سایت خود را از دست دهید، داده ها و اطلاعات سایتتان از بین خواهد رفت. سرویس دهنده ها فقط رایانه های بزرگی هستند که هر کس می تواند فایل ها از آن ها بخواند! میزبان شما چه گزینه هایی برای پشتیبانی به شما ارائه می دهد؟ شما می خواهید به فایل های سایت و پایگاه داده دسترسی داشته باشید. اگر میزبان، به شما نسخه پشتیبان ارائه ندهد، تصور کنید چگونه قادر خواهید بود خودتان آن را انجام دهید. این امر ممکن است در یکی از مکان ها مثل پوسته و cron باشد!

 

14-    برنامه های اضافی
ما معمولا در مورد سیستم های مدیریت محتوا بحث می کنیم. ولی گاهی اوقات شما چیزهای دیگری می خواهید. میزبان هایی هستند که تنظیماتی را برای محیط های اجتماعی مثل انجمن ها ارائه می دهند. اگر برنامه ها به صورت آنلاین اجرا شوند، بعضی میزبان ها تنظیماتی را برای راهکارهای تجارت الکترونیکی ارائه می دهند.

 

15-    Up-Time (زمان بالا بودن سایت)
این موضوع که بازدید کنندگان شما قادر خواهند بود هر زمان که می خواهند به سایت شما دسترسی داشته باشند، موضوع مهمی است. بررسی کنید که پست های مهم چگونه به صورت قابل اعتماد همیشه در سایت باقی بمانند. اغلب میزبان ها به این حقیقت توجه کمی دارند (و ادعا می کنند 99.9٪ آپ تایم هستند!)، بنابراین معنای " آپ تایم 100 ٪ " را به طور دقیق درک کنید. این امر می تواند با جستجو در گوگل و دیدن نظرات کاربران دیگر در مورد میزبان صورت گیرد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید