5 شبکه اجتماعی که تاثیر بسیار زیادی در بهینه سازی برند شما دارند

یکی از ساده ترین کارهایی که باید به عنوان بازاریابی شبکه های اجتماعی انجام شود بهینه سازی پروفایل شبکه های اجتماعی است. با خواندن این مقاله در عرض چند دقیقه پروفایل خود را بهینه سازی کنید.
در اینجا 5 توصیه برای کمک به بهینه سازی پروفایل شبکه اجتماعی داریم.
1-    انتخاب کاور و عکس پس زمینه برند شما
همه شبکه های اجتماعی دارای مکانی در ابعاد مختلف برای قراردادن کاور و پس زمینه عکس است. اما ما چرا می خواهیم لوگو ما به عنوان عکس در آنجا قرار گیرد. اولین چیزی که یک کاربر می بیند همان کاور ما در شبکه اجتماعی است. در فیسبوک اضافه کردن لوگو، صفحه خود را تبدیل به یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ می کند. در پایین یک مثال ساده و موثر از نام تجاری بزرگ در یک عکس کاور فیسبوک را داریم.


و گاهی اوقات مارک های خلاق


2-    لینک کردن به شبکه های اجتماعی دیگر
یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای  فعالیت و وفاداری کاربران به نام تجاری شما روی پلت فرم های اجتماعی دیگر، به روز رسانی ساده و اطلاع رسانی به هواداران است که این کار بدون در نظر گرفتن شبکه های اجتماعی میسر نمی باشد.
یکی از ساده ترین راه ها برای حل این مشکل لینک کردن شبکه های اجتماعی به یکدیگر است که در این بین Facebook و Pinterest و Google+ بهترین فرصت ها را برای پیوند پروفایل های شبکه های اجتماعی به شما می دهند.
شما همچنین می توانید در فیسبوک با یک کاما یا فاصله لینک پروفایل های دیگر خود را اضافه کنید.
گوگل نیز امکانات خوبی در این مورد دارد.


3-    لینک به وب سایت اصلی شما
اطمینان حاصل کنید که وب سایت اصلی خود را در هریک از پروفایل های اجتماعی خود ذکر کرده باشید. این امر باعث خواهد شد که کاربران بین صفحات رسمی و غیر رسمی تفاوت قائل شوند. در حقیقت این کار برای انتقال حس اصالت انجام می گیرد.


4-    پر کردن درست همه فیلدهای پروفایل
مهم ترین چیز برای برند شما کیفیت و دقت اطلاعات است. این کار ارتباط با برند تجاری را بهبود می بخشد.
در طول چند سال گذشته چند امکان جدید به فیسبوک و گوگل پلاس اضافه شده است. بنابراین دوباره مطمئن شوید که شما آن ها را نیز تکمیل کرده باشید.
5-    یکنواختی در نمایش توضیحات
شما باید سعی کنید در همه شبکه های اجتماعی از کلمات کلیدی مشابهی استفاده کنید. شما باید در معرفی برند تجاری خود به کاربران و طرفداران ثبات داشته باشید و نمایش های تقریبا یکسانی را از نظر گرافیک و توضیحات داشته باشید.

بهینه سازی شبکه های اجتماعی کار آسانی است و شما نیز به زمان زیادی برای انجام این کار نیاز ندارید. همیشه توجه داشته باشید که در طراحی وب سایت خود مکانی برای شبکه های اجتماعی در نظر بگیرید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید