در طراحی سایت باید علاوه بر استانداردهای سئو (بهینه سازی سایت)ویژگی های عمومی مثل زمان لود سایت، گویایی و مباحث امنیتی طراحی وب سایت در نظر گرفته شود.

ویژگی های عمومی طراحی سایت

طراحی سایت باید به گونه ای انجام شود که وب سایتی که در نهایت تولید می شود کاملا با موتورهای جستجو هماهنگ و منطبق باشد و به عبارتی بحث استانداردهای سئو (بهینه سازی سایت) در آن کاملا رعایت شده باشد. از طرف دیگر طراحی وب سایت باید با به کارگیری آخرین فناوری های عرضه شده در ماکروسافت انجام شود تا نهایت کارایی در سایت برای کاربران ایجاد شود. طراحی سایت باید به نحوی انجام شود که زمان لود وب سایت پایین باشد تا کاربران با سرعت اینترنت پایین نیز بتوانند سایت را به راحتی باز کنند. دسترسی سریع کاربران به اطلاعات اهمیت بیشتری نسبت به طراحی گرافیکی سایت دارد. بنابراین وب سایت باید به قدر کافی گویا باشد. همچنین سهولت به روز رسانی سایت باید در هنگام طراحی سایت در نظر گرفته شود. همچنین ملاحظات امنیتی در بسترهای نرم افزاری برای طراحی وب سایت اهمیت زیادی دارد. همچنین وب سایت باید دارای امکانات عمومی نظیر نقشه سایت، آمار بازدیدها ، RSS، نظرخواهی و ... نیز باشد.

در طراحی سایت باید بحث استانداردهای سئو (بهینه سازی سایت) کاملا رعایت شود. همچنین ویژگی های عمومی دیگری مانند زمان لود سایت، گویایی و همچنین امنیت باید در طزاحی وب سایت رعایت شود.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید