در طراحی سایت نکاتی مهم در زمینه طراحی و سئو وجود دارد که توجه به آن ها موجب بهینه سازی سایت و در واقع بهبود سئو سایت می شود. توجه به این نکات در طراحی وب سایت اهمیت بالایی دارد.

نکات مهم در طراحی سایت و بهینه سازی سایت

در علم و هنر طراحی سایت نکات قابل توجهی وجود دارد که هر طراحی باید از آن ها اطلاع داشته باشد و با توجه به آن ها کار طراحی وب سایت را انجام دهد . همچنین مدیر سایت نیز باید این نکات را در نظر داشته باشد. یکی از این موارد توجه به انعطاف کم موتورهای جستجویی است که کاربران را مجبور می کند پارامترهای زیادی را وارد سایت خود کنند. مورد دیگر عدم استفاده از متن های پر حجم و طولانی است. این کار برای سئو غیر مفید است زیرا هم حجم وب سایت بالا می رود و هم کاربران علاقه ای به خواندن متن های بیش از حد بلند ندارند. آپدیت مرتب سایت با مطالب مختصر و مفید برای سئو سایت بسیار مفید است. علاوه بر آن متون باید به قدر کافی درشت و پررنگ باشند تا توسط همه کاربران به راحتی قابل خواندن باشد. نوع و شکل گرافیکی وب سایت باید جوری باشد که کاربر بتواند به محض ورود به سایت به راحتی با وب سایت شما ارتباط برقرار کند . بنابراین هنگام طراحی وب سایت باید به GUI (واسط گرافیکی کاربر) به خصوص در منوها و عناصر مهم صفحه توجه زیادی کرد. در طراحی آرشیو سایت نیز بهتر است مطالب قدیمی تر را کنار گذاشت. عدم استفاده از انیمیشن ها در بهینه سازی سایت تاثیر بسزایی دارد. متون و تصاویر متحرک علاوه بر اینکه حجم سایت را بالا می برند موجب حواس پرتی کاربران نیز می شوند. نکته آخر اینکه دقت کنید در صفحه اصلی سایتتان به وب سایت های دیگر لینک ندهید. این کار موجب می شود گوگل وب سایت شما را تجاری قلمداد کند و در سئو به شما نمره منفی بدهد.

در طراحی سایت نکاتی مهم در زمینه طراحی و سئو وجود دارد که توجه به آن ها موجب بهینه سازی سایت و در واقع بهبود سئو سایت می شود. توجه به این نکات در طراحی وب سایت اهمیت بالایی دارد.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید