پرداخت در تجارت الکترونیک در طراحی سایت  و بهینه سازی سایت می بایست لحاظ شود

بازار پرداخت الکترونیکی جهانی، با توجه به محصول ومنطقه جفرافیایی متفاوت می باشد که با توجه به مزایای خود مکانیزم  پرداخت سنتی را تحت فشار خود قرار داده است. متناسب با سطح پیشرفت جوامع و رشد صنعت در آنها، گسترش سطح بازار را انتظار خواهیم داشت.
پیشرفت اقتصاد الکترونیکی متناسب با رشد استراتژی پرداخت الکترونیکی پیش می رود.
بانک ها متناسب با گسترس تجارت الکترونیکی، به دنبال سرمایه گذاری در فعالیت هایی می باشند با درآمد و بازگشت سرمایه روبه رو است.
در محیط رقابتی اقتصاد الکترونیکی،بهترین عملکرد کسب و کارها پیشروی در بازار پرداخت الکترونیکی می باشد. در نظر گرفتن این فاکتورها در طراحی وب سایت موجب بالا رفتن رنکینگ سایت خواهد شد، که خود دربردارنده نقش مثبت در سئو سایت خواهد بود. سیستم های پرداخت الکترونیکی موازی با همگانی شدن اینترنت در میان کاربران جایگاه خود را روز به روز ثابت تر می نماید. ظهور کارت های اعتباری اولین اقدام در تبادلات تجارت الکترونیکی بوده است.متخصصان وب می بایست زیرساخت های ضروری به منظور پشتیبانی را در طراحی سایت لحاظ نمایند. با ظهور پرداخت الکترونیکی مباحث امنیت و پیاده سازی بستر امن برای انجام تراکنش، اولویت خاص را در طراحی وب سایت  منظور نمود است.


 لحاظ نمودن سیستم های پرداخت الکترونیکی در طراحی وب سایت مبحث نوینی است که با توجه به رشد اقتصاد الکترونیکی به نیاز ضروری برای سایت های تجاری تبدیل شده است که می بایست در طراحی سایت  مبذول گردد. عدم تمرکز به ضروریت و نیز مباحث امنیتی تاثیر منفی در سئو سایت را پیش رو دارد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید