گرافیک فاکتور مهم در طراحی سایت می باشد و در بهینه سازی تاثیرگذار است

کاربران در ورود به سایت اولین منظری که مورد توجه قرار می دهند گرافیک و جذابیت آن می شود.گرافیک در طراحی سایت نظم و متد خاص خود را دارد. در وب سایت گرافیک های خاصی مانند انیمیشن،صدا،هنر گرافیک و برنامه نویسی صورت می پذیرد. با بکارگیری هر یک از این هنرهای گرافیکی می توانید بر جذابیت سایت خود بیفزایید، که با ادامه این روند در بهینه سازی وب سایت حرکت مثبتی را انجام داده اید و این خود موجب بالا رفتن رنکینگ وب سایت می شود. در زیر مواردی در گرافیک از نقطه نظر طراحان را می شماریم.

  • طراحی برای محیط آنلاین

گرافیک وب سایت کنترل کامل بر روی سایز صفحه،رنگ تصویر و غیره دارد.اما مانیتور کامپیوترها در سایزها،رنگ ها و فونت های متفاوت مطابق با سیستم اجرایی و پلتفرم آن به نمایش گذاشته می شود. پس بنابراین توجه به این نکته ضروری می باشد.

  • مرورگرهای وب متفاوت

مرورگر وب نرم افزای است که صفحات وب رابا تفسیر کدهایHTML نمایش می دهد.این کدهای برنامه نویسی کنترل بر روی ساختار صفحات دارند و توانایی محدودی در نمایش و استایل اطلاعات دارد. در پاسخ نیاز طراحان، توسعه دهندگان مرورگر وب موارد اضافی را به HTML اضافه نموده اند تا کنترل بیشتری بر روی خصیصه های نمایش داشته باشند. طراحان می بایست از خصیصه هایی که توسط مرورگرها پشتیبانی می شود آگاه باشند و بر جذابیت صفحه خود بیفزایند که این خود تاثیر مثبت بر روی سئو سایت خواهد داشت.

  • تفاوت پلتفرم

مسئله دیگری که طراحان سایت می بایست توجه داشته باشند، پلتفرم ها و سیستم های اجرایی متفاوتی است که توسط کاربران استفاده می شود.کامپیوترها،از مانیتورها در نوع و سایزهای متفاوت استفاده می نمایند و به طبع آن،اشیاء را با تفاوت جزیی به نمایش می گذارند.

  • رنگ

روشنایی و تاریکی رنگ ها از یک کامپیوتر تا کامپیوتر دیگری و نیز از یک سیستم اجرایی به دیگری طیف گسترده ای را دربرمی دارد. پیشنهادی که در این خصوص به طراحان گرافیک می شود این است که به روشنایی و تاریکی عکس تمرکز نمایند.

  • رزولیشن

رزولیشن معمولی برای تصاویر وب 72 dpi می باشد. مانیتور کامپیوترهای استاندارد به خوبی نمی توانند تصاویر با رزولیشن بالا را به نمایش بگذارند. رزولیشن بالا (300 dpi یا بیشتر) کیفیت عکس را افزایش می دهند و در نتیجه این عمل عکس در صفحه وب بزرگتر نمایش داده می شود.

 

گرافیک مبحث مهمی در طراحی سایت می باشد و تمامی خصیصه ها و فاکتورها می بایست در سایت لحاظ شود.طراحان می بایست در صدد باشند تا با بکارگیری هنر گرافیک بر جذابیت و کاربرپسند بودن وب سایت خود بیفزایند و در بهبود سئو سایت  نقش مثبتی را ایفا نمایند. و موجب بالا رفتن رنکینگ سایت و تاگذاری بر بهینه سازی وب سایت شویم.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید