ویروس ها در میل سرورها بحثی است که در طراحی سایت و بهینه سازی آن مورد توجه قرار گیرند

 

ممکن است که این تصور را داشته باشید که در طراحی وب سایت دیگر نمی بایست در خصوص ویروس و مشکلات آنها نگران باشیم. اما این تصور اشتباهی است. در واقعیت، ویروس ها هر روز هوشمند تر می شوند و حفاظت در مقابل آنها دشوار شده است.برای مثال ویروس SirCam اغلب در سایت ها برای گرفتن آدرس ایمیل موجود در صفحات سایت طرح ریزی شده است که میل سرور را درون خود دارد و آنچه فرستاده می شود به عنوان ویروس می باشد. ایمیل های ویروسی ارسال شده موجب نمایش عملکرد ضعیف می باشد که در نتیجه آن در بهینه سازی سایت تاثیر منفی خواهد داشت.
حال سوالی که پیش میاد این است که چطور می توانید خود را از آسیب های احتمالی ویروس ها در طراحی سایت خود امان باشید!در زیر توضیحی در این خصوص فراهم شده است.
افزودن پیغام "anti-spam"به آدرس ایمیل خود
در فرم فیدبک که در فرمت آدرس ایمیل CGI به جای HTMLبسته بندی شده است،استفاده نمایید. در CGI شما پیغام ها و نظرات را با ویروس ها و اسپم ها کمتری دریافت خواهید نمود.
آدرس ایمیل را در طراحی سایت خود به فرمت عکس تغییر نمایید.
عکس ها را نمی توان در روشی که برنامه های اسپمر و ویروس ها برای بدست اوردن آدرس ایمیل استفاده می نمایند، دسترسی پیدا کرد. البته توجه داشته باشید که در خصیصه alt آدرس ایمیل شما وجود نداشته باشد.
استفاده از جاوا اسکریپ برای ایجاد فیلد mailto
با استفاده از جاوا اسکریپ و متغییرهایش می توانید لینک mailto را برای محافظت در مقابل اسپم ها ایجاد نمود.
پیغام های Anti-Spam در آدرس ایمیل
Anti-spam آسان ترین روش برای حفاظت در مقابل اسپم ها و ویروس ها در مقابل پخش شدن، می باشد. افراد اغلب به آدرس ایمیل موجود در لینک mailto توجهی نمی کنند.
برداشتن آدرس ایمیل به طور قطع موثرترین روش خواهد بود. شما یک فرم وب ایجاد نمایید و از CGI برای فرستادن ایمیل ها استفاده نمایید. و همانطور که اشاره شد در صورت نیاز، آدرس ایمیل را در غالب گرافیک و عکس در وب سایت به نمایش بگذارید.

ایمیل های ویروسی موجب نمایش عملکرد ضعیف در طراحی وب سایت ما خواهد شد. درج نمودن ایمیل در صفحات وب سایت می بایست با رعایت نکاتی در طراحی سایت همراه باشد.در غیر اینصورت با ارسال ایمیل های ویروسی و اسپمی سایت در بهینه سازی سایت خود تاثیر منفی خواهیم گذاشت.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید