cms محتوا را در طراحی سایت آسان نموده و در بهینه سازی سایت موثر است

 

سیستم مدیریت محتوا برنامه کاربری است که تغییرات، اصلاح و انتشار محتوا را مدیریت می نماید. این فرایندها می تواند دستی و یا اتوماتیک باشد. CMS از سال 1990 در دسترس است و به منظور محتوا در اخبارها، فروشگاه ها و بلاگ ها استفاده می شود. سیستم مدیریت محتوا در راستای هدف جلوگیری از کدگذاری دستی در طراحی وب سایت طرح ریزی شده است و برای ذخیره فایل ها و کنترل کامل بر روی داده ها در سایت استفاده می شود. اغلب CMS ویژگی هایی مانند انتشار بر مبنای وب،مدیریت فرمت، توابع قوی،ایندکس گذاری و جستجو را شامل می شوند.


CMS دو خصیصه بارز دارد:

  • برنامه کاربری مدیرت محتوا (CMA) که واسط در سمت کاربر می باشد و اجازه اضافه، تغییر و پاک نمودن محتوا در وب سایت را بدون دخالت وب مستر می دهد.
  • برنامه کاربری تحویل محتوا (CDA) که کامپایل اطلاعات و به رز رسانی وب سایت را بر عهده دارد.

سیستم مدیریت محتوای وب (Web CMS) برنامه کاربری برای ایجاد و فراهم نمودن محتوا در سایت می باشد. محتوای وب شامل متن ها، گرافیک، ویدیو، فایل های صوتی و کدها می باشد. CMS این محتوا را در محل مناسب خود درج، ایندکس گذاری، دسته بندی و اجرا می نماید که در نمای کلی درج محتوا را در وب سایت آسان نموده است که این خود به طور غیر مستقیم در بهینه سازی وب سایت موثر خواهد بود.

سیستم مدیریت محتوا در راستای هدف جلوگیری از کدگذاری دستی در طراحی وب سایت طرح ریزی شده و  برای ذخیره فایل ها و کنترل کامل بر روی داده ها در سایت استفاده می شود. CMS در نمای کلی درج محتوا را در وب سایت آسان نموده است که این خود به طور غیر مستقیم در بهینه سازی وب سایت موثر خواهد بود.
ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید