امنیت در طراحی سایت می بایست در نظر گرفته شود و در سئو تاثیر میگذراد.

 

ایجاد امنیت در وب سایت چالش برانگیز خواهد بود.تهدیدهای بسیاری وجود دارد که ممکن است سایت شما را خراب نماید. نیازی نیست که تمامی موارد امنیتی را در سایت خود رعایت نمایید. با در نظر گرفتن چند مرحله مهم می توانید از وجود امنیت در طراحی سایت خود اطمینان حاصل نمایید.
مهم ترین فاکتور برای امنیت وب سایت استفاده از وب هاست مطمئن است. اغلب افراد به دنبال ارزان ترین هاستینگ می باشند. ولی می بایست این نکته را در نظر داشت که به طبع آن سرویس های کمتر و با کیفیت پایین تری را خواهند داشت و اغلب با کاهش سرویس های امنیتی خود در صدد کاهش هزینه برمی آیند. وب هاستینگ خوب می بایست وب سایت را حفاظت نماید و پشتیبانی های تکنیکی قوی را پیشنهاد نماید.
فاکتور مهم دیگر، وجود نرم افزار قوی آنتی ویروس می باشد. بهترین عمل جستجو برای کارآمدترین نرم افزار آنتی ویروس می باشد که بتواند از وب سایت شما حفاظت نماید. باز هم این گزینه، بخش مناسبی برای صرفه جویی در هزینه نمی باشد. از به روز بودن نرم افزار آنتی ویروس خود اطمینان حاصل نمایید. ویروس ها با سرعت بالا هر روز در حال پیشرفت می باشند پس بنابراین به روز بودن نرم افزار ملاک مهمی خواهد بود و تاخیری را برای به روز نمایی نپذیرید زیرا که در سئو سایت شما تاثیر منفی خواهد گذاشت.
پسورد شما روش دسترسی به کنترل پنل شما خواهد بود و بدین معناست که افراد تنها به بخش هایی دسترسی دارند که اجازه آن صادر شده باشد. شما می بایست این اطمینان را حاصل نمایید که پسورد قوی رابرای حفاظت از سایت خود انتخاب کرده اید. بهتر می باشد که از حروف و اعداد در پسورد استفاده نمایید و به آسانی قابل حدس زدن نباشد. تغییر گاه گاه پسورد عمل مناسبی می باشد هرچند به یاد داشتن آن مشکل خواهد بود. همچنین از یک پسورد برای تمامی اکانت ها استفاده ننمایید در غیر اینصورت با دسترسی به پسورد یک اکانت، فرد می تواند به تمامی اکانت های آنلاین شما دسترسی داشته باشد. پیشنهاد می شود که پسورد خود را به طور منظم تعویض نمایید برای مثال هر ماه یک بار.رعایت تمامی این نکات در تامین امنیت وب سایت شما اثربخش خواهد بود و در بهینه سازی وب سایت شما نقش مثبتی را خواهد گذاشت.

ایجاد امنیت در وب سایت چالش برانگیز خواهد بود که در طراحی سایت  می بایست رعایت شود. رعایت نکات ذکرشده در تامین امنیت سایت شما اثربخش خواهد بود و در بهینه سازی وب سایت شما نقش مثبتی را خواهد گذاشت. تاخیر در لحاظ نمودن امنیت موجب تاثیرگذاری منفی در سئو سایت خواهد شد.
ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید