با در نظر گرفتن تکنولوژِی CDN در طراحی سایت خود در سرعت لود و سئو سایت تاثیرگذار باشید.

 

CDN برگرفته از content delivery network یا content distribution network ، سیستم توزیع گسترده در چندین دیتاسنتر در سطح اینترنت می باشد.سرعت لود صفحه سایت فاکتور مهمی در طراحی سایت و همچنین در رنکینگ شما خواهد بود و بدنبال آن در سئو سایت شما تاثیر می گذارد.
هدف CDN فراهم نمودن محتوا در سمت کاربر در سرعت عملکرد بالا می باشد. این محتوا می تواند( تکس، گرافیک و اسکریپ) ، فایل های دانلودی( فایل های مدیا، نرم افزار و اسناد) برنامه های کاربردی(تجارت الکترونیک ، پرتال) برنامه های پخش زنده و شبکه های اجتماعی باشد. بار نمودن این محتوا ها در سئو وب سایت تاثیر منفی می گذارد.

تهیه کنندگان محتوا مانند شرکت های پخش مدیا و شرکت های تجارت الکترونیک در طراحی وب سایت خود  به اپراتورهای CDN به منظور ارسال محتوا به کاربران خود متحمل هزینه می شوند. CDN نیز به شرکت های ISP به خاطر هاستینگ سرورها در دیتا سرور خود هزینه پرداخت می نمایند. همچنین CDN، با استفاده از زیرساختار توزیع گسترده، محافظت خاصی را بر روی محتوای سایت فراهم می آورند و از حمله های عدم دسترسی سرور در طراحی سایت جلوگیری می نمایند.

گره های CDN در چندین محل در ستون فقرات اینترنت پیاده سازی می شوند و مزایای آن کاهش هزینه پهنای باند، افزایش سرعت لود صفحه وب سایت و بهبود دسترس پذیری به محتوا در صفحه سایت می باشد. CDN در معماری های متفاوتی پیاده سازی می شوند.

 

  • تکنولوژی CDN

شبکه اینترنت بر مبنای end-to-end می باشد. CDN شبکه انتقال end-to-end را با توزیع آن بر روی تکنولوژی برنامه های کاربردی هوشمند که برای بهنیه نمودن محتوا منظور گردیده، افزایش می دهند.
کش های وب، محتوهایی که بیشترین درخواست را دارند در سرور نگه می دارند و بدین واسطه موجب افزایش سرعت لود صفحه سایت خواهند شد.

سرعت لود صفحه سایت فاکتور مهمی در طراحی سایت و همچنین در رنکینگ شما خواهد بود و بدنبال آن در سئو سایت شما تاثیر می گذارد. هدف CDN فراهم نمودن محتوای وبسایت در سمت کاربر در سرعت عملکرد بالا می باشد.
ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید