طراحی سایت و ایفکت چرخش عکس از بهره گیی از زبان css3 امکان پذیر است.

 

در طراحی سایت قرار دادن ایفکت های زیبا بر روی عکس و تصاویر بسیار مورد توجه قرار می گیرد. ارائه تصاویر با ایفکت و گرافیک زیبا از ضروریات طراحی سایت می باشد. متحرک سازی عکس، چرخش عکس و غیره تمامی به واسط زبان های مختلف در طراحی وب سایت امکان پذیر خواهد بود. طراحی سایت و ایفکت چرخش عکس که به واسط زبان ccs3 و درحالتی که موس بر روی عکس قرار می گیرد قابلیت زیبایی را در طراحی سایت ما فراهم می آورد. کد درج شده در زیر ایفکت چرخش عکس را در طراحی سایت ما فراهم می آورد.

.container:hover .bild

{

-webkit-transform: rotateY(180deg);

 -webkit-transform-style: preserve-3d;

transform: rotateY(180deg);

 transform-style: preserve-3d;

}

.container .bild, .container:hover .bild

{

-webkit-transition: all 0.7s ease;

transition: all 0.7s ease;

}

در کد بالا با قرار گیری موس، ایفکت چرخش بر روی عکس انجام می شود و زیبایی خاصی را به طراحی سایت ما عرضه می نماید که موجب جذب توجه کاربران وب سایت ما می شود که در نتیجه آن ترافیک را به سمت سایت خود هدایت نموده ایم و در راستای آن در سئو سایت خود اثرگذار خواهیم بود. زبان  css3 با امکانات خود قابلیت های متحرک سازی و ایفک های زیبا را برای وب سایت ما فراهم می دارد. خصیصه transition در زبان css3 قابلیت چرخش را درطراحی وب سایت ما امکان پذیر می نماید. rotate و یا rotatex  مقادیری است که به این خصیصه تعلق می گیرد و در طراحی سایت افکت چرخش عکس را فراهم می نماید.

طراحی سایت و ایفکت چرخش عکس که به واسط زبان ccs3 و درحالتی که موس بر روی عکس قرار می گیرد قابلیت زیبایی را در طراحی سایت ما فراهم می آورد که موجب جلب توجه کاربر و افزایش ترافیک و اثرگذاری در سئو سایت می شود.
ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید