طراحی سایت و خصیصه transition موجب متحرک سازی می شود که با اعمال زیبایی در سئو سایت تاثیرگذار می باشد

 

بهره گیری از زبان های مختلف امکانات جذاب و زیبایی را به طراحی سایت ما اهدا خواهند نمود. متحرک سازی یکی از خصیصه هایی است در در جلب نظر و توجه کاربران وب سایت بسیار اثرگذار می باشد. طراحی سایت و خصیصه transition قابلیت متحرک سازی را فراهم می آورد که زیبایی خاصی را به طراحی وب سایت ما می بخشد در کنار این فاکتور که قابلیت های مورد نظر ما را در طراحی سایت امکان پذیر می نماید که موجب جلب توجه کاربر می شود و در راستای سئو وب سایت گام موثری را خواهیم گذاشت. خصیصه transition با property های مختلف می تواند موجب متحرک سازی درheight,width,color , background   تنظیم نمایم. همچنین با متغییر duration زمانی را برای محترک سازی بخش مورد نظر در طراحی سایت خود تعین نماییم.

 

-webkit-transition: height 2s ease-in;
-moz-transition: height 2s ease-in;
-ms-transition: height 2s ease-in;
-o-transition: height 2s ease-in;
transition: height 2s ease-in;

  

Function نیز می تواند متغیرهایease-in, east-out, ease-in-out,line بگیرد که هر یک تغییرات خاصی را در متحرک سازی در طراحی سایت ما فراهم می آورد. ایجاد باکس هایی با طول و ارتفاع مختلف از قابلیت کد بالا بهره گیری می نماید. با درج کد بالا در طراحی وب سایت خود به آسانی خصیصه متحرک سازی را در طراحی سایت خود اعمال نمایید و با ایجاد جذابیت صفحه، نظر کاربران را جلب نمایید که موجب تاثیرگذاری در سئو سایت می شود.

طراحی سایت و خصیصه transition قابلیت متحرک سازی را فراهم می آورد که زیبایی خاصی را به طراحی وب سایت ما می بخشد که موجب جلب توجه کاربر می شود و در راستای سئو وب سایت گام موثری را خواهیم گذاشت. 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید