طراحی سایت وbox shadow موجب زیبایی سایت و در نتیجه اثرگذاری در سئو می شود.

زیبایی صفحات وب سایت فاکتور بسیار تاثیرگذار در طراحی سایت می باشد. بهره گیری از امکانات زبان های مختلف قابلیت ها و ایفکت های مختلفی را در طراحی وب سایت ما فراهم می نماید. امکانات متحرک سازی، چرخش تصاویر موجود در صفحه و دیگر قابلیت ها از مواردی است که در طراحی سایت مورد کاربرد قرار می گیرد. طراحی سایت و box shadow موجب فراهم نمودن shadow و به اصطلاح shadow در اطراف باکس ها، تصاویر و غیره می شود و با تعیین خصیصه هایی می توانیم این امکان را در طراحی سایت خود فراهم نماییم و با در نظر گرفتن زیبایی موجب جلب توجه کاربران سایت شویم که در سئو سایت ما اثرگذار می باشد. در ادامه به توضیح این که چطور می توانیم طراحی سایت وbox shadow را اعمال نماییم می پردازیم.

 

-webkit-box-shadow: 5px 10px 10px 1px #FF47AF;
box-shadow: 5px 10px 10px 1px #FF47AF;

 

با خصیصه Horizontal length   فاصله افقی از باکس را با واحد پیکسل تعیین نماییم.با Vertical length نیز فاصله عمودی را از باکس مشخص می نماییم. متغییر blur radius  مقدار محو بودن shadow را مشخص می نماید که با پیکسل مشخص می شود. متغییر spread  حجم پخش بودن shadow را مشخص می نماید. color type  رنگ shadow را مشخص می نماید. تمامی این متغیرها برای ایجاد box shadow می باشد که در طراحی سایت خود می توانیم ایفا نمایید و زیبایی را به طراحی وب سایت خود ببخشیم. در نظر گرفتن ایفکت های زیبا برای تصویر و نیز فراهم نمودن عکس های گرافیکی زیبا از فاکتورهای مهم در طراحی سایت می باشد.

زیبایی صفحات وب سایت فاکتور بسیار تاثیرگذار در طراحی وب سایت می باشد. طراحی سایت و box shadow  با استفاده از قابلیت های css3 امکان پذیر است که موجب جلب توجه کاربران سایت و اثرگذاری در سئو سایت می شود. 

 

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید