طراحی سایت و عدم استفاده از آدرس Relative  در سئو سایت اثرگذار است.

 

طراحی سایت و عدم استفاده از آدرس  Relative مقوله ای است که در ایجاد ارتباط میان صفحات سایت شما مورد توجه قرار می گیرد. لینک دهی طراحی سایت برای هدایت کاربران به دیگر صفحات سایت شما به چگونه است؟ ایا برای ارتباط صفحات سایت به یکدیگر از آدرس کامل ulr استفاده می نمایید یا اینکه ادرس با توجه به نام دامین شما لینک دهی شده است. در اینجا به شرح مشکلاتی که استفاده از آدرس Relative در طراحی سایت شما و سئو سایت ایجاد می نماید می پردازیم.

فرض نمایید آدرس url شما http://www.example.com است حال برای لینک دهی به صفحه سایت contact.html در منوی وب سایت از چه آدرس url در طراحی سایت خود استفاده نموده اید. contact.html یا  http://www.example.com/contact.html . اگر از فرمت contact.html استفاده نموده اید شما از آدرس Relative استفاده نموده اید. که در ادامه به مواردی که آدرس Relative  در طراحی سایت و همچنین سئو سایت ایجاد می نماید می پردازیم.

 

 آدرس Relative اشتباه در طراحی سایت

اگر شما در منوی خود  یکی از آدرس Relative خود را به صورت اشتباه وارد نمایید موجب می شود که تمامی صفحات ایندکس و اسپایدر شوند که مسئله محتوای کپی را بوجود می آورد و در سئو وب سایت شما اثر بسیار منفی را خواهد داشت. مسئله دیگری که موجب اشتباه وارد نمودن آدرس Relative می شود وارد نمودن آدرس Relative به صورت /example/ است بجای /example . در این صورت این آدرس Relative بدین معناست که در دایرکتوری صفحه حاضر است. برای مثال اگر شما در صفحه contact باشید آدرس http://www.example.com/contact/example را برای شما بارگذاری می نماید در حالی که منظور شما ادرس http://www.example.com /example بوده است و صفحه سایت شما در طراحی وب سایت موجود نمی باشد و در سئو سایت شما اثر منفی را برجا خواهد گذاشت.

طراحی سایت و عدم استفاده از آدرس  Relative مقوله ای است که در ایجاد ارتباط میان صفحات سایت شما مورد توجه قرار می گیرد. اشتباه وارد نمودن  آدرس  Relative در سئو سایت شما اثر بسیار منفی را خواهد داشت.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید