طراحی سایت و  توییتر خودکار موجب قدرتمندی کسب وکار ما می شود و در ترافیک و سئو اثرگذار است.

در طراحی سایت استفاده از مانند توییتر، فیس بوک، گوگل پلاس و دیگر شبکه های اجتماعی اهمیتی غیر قابل انکار دارد. چگونه می توانید اخبار صفحه توییتر خود را به صورت خودکار در صفحه طراحی سایت خود انتشار دهید. توییتر به لحاظ قابلیت انتشار اخبار به طور سریع بسیار قدرتمند عمل می نمایند. حال چگونه می توانیم در طراحی سایت خود توییتر را بطور خودکار فعال نماییم. در ادامه به شرح این موضوع می پردازم.

 

انتشار خودکار توییتر در طراحی سایت

چندین پلاگین در این زمینه وجود دارد که اخبار صفحه توییتر ما را به طور خودکار در صفحه طراحی سایت ما انتشار دهند. قطعه کدی بدین منظور وجود دارد تا در انتشار اخبار توییتر به ما کمک نماید. در اینجا این قطعه کد را درج می نماییم.

 

$snoopy-

>fetch("http://twitter.com/statuses/user_timeline/jdevalk.json?count=1");

$twitterdata = json_decode($snoopy->results,true);

echo "<p>\"".$twitterdata[0]["text"]."\"</p>";

 

همان طور که مشاهده می کنید کتابخانه Snoopy برای گرفتن اخبار توییتر استفاده می شود. با درج این کد در طراحی سایت خود به انتشار خودکار اخبار موجود در توییر خود اقدام نموده اید. با فعالیت در شبکه اجتماعی موجب تقویت نام تجاری خود و نیز انتشار سریع تر محتوا و مطالب طراحی سایت خود می شوید. در نتیجه عمل ترافیک را به سمت سایت خود هدایت می نمایید و در سئو سایت خود گام مثبتی را برداشته اید. توییترها به لحاظ انتشار سریع اخبار قدرت خاصی را یافته اند. بهره گیری و فعالیت در توییترها در قرتمندی کسب وکا شما و یا رنکینگ شما اثرگذاری خاصی را خواهد داشت.

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید