طراحی سایت و کاوش سریع تر صفحت در سئو سایت اثرگذار است.

 

طراحی سایت و کاوش سریع تر صفحات موجود در طراحی سایت  بسیار مورد توجه صاحبان کسب وکار قرار می گیرد. گوگل به عنوان قوی ترین موتورجستجو با Crawl و کاوش در صفحات طراحی سایت شما موجب افزایش رنکینگ شما خواهد شد که در سئو سایت اثرگذار است. فلذا  کاوش یا Crawl سریع تر صفحات طراحی سایت  دغدغه خاص کسب وکارها می باشد. حال چگونه از گوگل درخواست Crawl یا کاوش سریع تر در طراحی سایت  خود را نماییم. بدین منظور به نکات زیر توجه فرمایید.

 

ابزار Webmaster  در طراحی سایت

در ابزار Webmaster  این امکان برای صاحبان وب سایت وجود دارد تا از گوگل درخواست نمایند صفحات سایت را سریع تر Crawl و یا کاوش نمایند.  در این پیکربندی می توانید انتخاب نمایید که صفحات طراحی سایت  شما سریع تر، کمتر و یا به صورت نرمال Crawl شود. البته باید دقت داشته باشید که اگر درخواست Crawl سریع تر نمایید اما نیازی برای کاوش سریع تر نداشد در واقع تاثیر منفی در سئو سایت شما خواهد داشت. فلذا در استفاده از این کاوش سریع تر دقت نمایید.

 

Sitemaps  در طراحی سایت

روش دیگری که برای Crawl صفحات طراحی سایت  شما وجود دارد استفاده از فایل Sitemaps می باشد. با قرار دادن لینک در فایل Sitemaps می توانید آدرس را به موتور جستجوگر بشناسانید. موتور جستجوگر با استفاده از فایل Sitemaps آدرس صفحات موجود در فایل را مورد کاوش و Crawl قرار می دهد.

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید