طراحی سایت و عدم بلوکه کردن فایل جاوا در Robots.txt پیشنهاد می شود

 

بلوکه کردن فایل جاوا و css در فایل Robots.txt در برخی ترفندهای طراحی وب سایت به منظور افزایش سرعت طراحی وب سایت پیشنهاد می شود. به واسط disallow   نمودن فایل Robots.txt طراحی سایت شما در موتور جستجو بدون فایل های جاوا و استایل به نمایش گذاشته می شود. اما اگر در تنظیمات وب مستر صفحه طراحی وب سایت خود را با بلوکه نمودن فایل ها مشاهده نمایید خواهید دید که صفحه طراحی وب سایت شما به صورت موبایلی در موتور جستجو دیده می شود.

راه حل اسکریپت های جاوا در طراحی سایت

به منظور بهبود سرعت طراحی سایت شما که به واسط فایل جاوا اسکریپت کاهش یافته است  می توانید تمامی فایل های جاوای موجود در طراحی سایت خود را به واسط پلاگین هایی در یک فایل جاوا قرار دهید و تعداد دفعات بارگذاری فایل جاوا اسکریپت را کاهش دهید.

 

فایل جاوا و اثرگذاری در سئو سایت

بارگذاری فایل های جاوا اسکریپ و css نیازمند صرف زمان برای موتور جستجوگر می باشد. تعداد دفعات بارگذاری فایل جاوا اسکریپ و نیز تعداد آن در سئو سایت اثرگذار می شود. حجم زیاد بارگذاری فایل جاوا به دلیل صرف زمان در سرعت سایت اثرگذاری منفی را دارد که در نتیجه در بهینه سازی سایت و مبحث سئو نقش منفی را ایجاب می نماید. بدین منظور توجه به اسکریپ های موجود در طراحی سایت بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید