طراحی وب سایت و مراحل نصب گوگل آنالیز برای بررسی سئو لازم است.

گوگل آنالیز یکی از ابزار قدرتمند در بررسی عملکرد سئو در طراحی وب سایت می باشد. با رفتن به آدرس سایت گوگل آنالیز و یا سرچ کلمه گوگل آنالیز به صفحه مورد نظر انتقال می یابید. پس از وردو به صفحه گوگل آنالیز حساب و اکانتی بدین منظور برای طراحی سایت خود ایجاد می نمایید. پس از آن به صفحه ای به منظور درج نام سایت، آدرس طراحی سایت شما انتقال می یابید. تحت این شرایط ثبت نام شما اتمام یافته است و به صفحه گوگل آنالیز طراحی وب سایت خود انتقال می یابید.

 

تنظیمات گوگل آنالیز در طراحی سایت

در صفحه گوگل آنالیز خود کد رهگیری به شما داده می شود تا با ورود به مدیریت طراحی سایت خود درج نمایید. بسته به اینکه از سیستم مدیریت جوملا و یا وردپرس استفاده می نمایید در بخش گوگل آنالیز طراحی سایت خود بگذارید. می توانید یوزر و کاربران دیگری را وارد نماید و اجازه دسترسی به گوگل آنالیز طراحی سایت خود دهید.  می توانید چندیت آدرس طراحی سایت و نیز چندین کاربر رابه تنظیمات گوگل آنالیز خود وارد نمایید.

 

می توانید دیدهای مختلف را بر روی گوگل انالیز طراحی سایت خود تعیین نمایید تا عملکرد سئو سایت خود را مورد تحلیل قرار دهید. تحلیل عملکرد طراحی سایت برای صاحبان کسب وکار بسیار حائز اهمیت می باشد. قرار دادن کلمات کلید طراحی سایت خود در گوگل آنالیز کمک در بدست آوردن وضعیت تحلیلی از سایت خواهد بود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید