افزایش ترافیک در طراحی سایت و موارد سئو سایت

 

 

 

 

افزایش ترافیک به سمت طراحی سایت اغلب بسیار مورد توجه قرار می گیرد. از چه راه هایی می توان ترافیک و کاربران بیشتری را به سمت طراحی وب سایت خود روانه نماییم. تکنیک های سئو سایت، بازاریابی اینترنتی و غیره تمامی در این راستا بکار گرفته می شوند. در ادامه به بیان روش های افزایش ترافیک به سمت طراحی سایت می پردازیم.

تبلیغات

تبلیغات و تعیین استراتژی هایی در این راستا می تواند در تقویت برندینگ شما موثر باشد. شناساندن کسب وکار و خدمات خود به افراد می تواند موجب روانه نمودن افراد به سمت طراحی سایت شما شود. ایجاد بنرهای تبلیغاتی در دیگر طراحی وب سایت ها، درج خبرهایی از خدمات شما در دیگر سایت ها، تمامی در ترافیک شما اثرگذار می باشد.

 

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی با گردهم آوری کاربران بسیار، فضای بسیار مناسبی برای معرفی خدمات و محتوای موجود در طراحی سایت شما به دیگر کاربران خواهد بود. گوگل پلاس به عنوان شبکه اجتماعی قدرتمند، تاثیر بسیار بالایی در سئو سایت شما خواهد داشت. شبکه های اجتماعی گاهی شکل گرفته از افراد با تخصص و دانش متشابه می باشد که تحت این شرایط افراد می توانند با دیگر رقبا و فعالان در زمینه کسب و کار و صنعت خود آشنا شوند.

 

نکات سئو سایت

بسیاری از افراد به واسط موتور جستجو و جستجو کلمات کلیدی خود به دیگر طراحی سایت ها هدایت می شوند. اصول سئو سایت کمکی در جهت استاندارد سازی گوگل می باشد. بدین واسط پیاده سازی تکنیک های سئو کمکی در این جهت به طراحی سایت شما می باشد. فراهم نمودن محتوا با درنظر گرفتن اصول سئو و نیز جذب نظر کاربران

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید