راهنمای سئو در طراحی سایت چه نکاتی است

کاربران اغلب به دنبال نکات راهنمای سئو در طراحی سایت می باشند. چه راهنمایی هایی برای کاربران در جهت پروسه سئو سایت وجود دارد. سئو سایت به منظور تطابق طراحی وب سایت با استانداردهای گوگل کاربرد دارد. بهره گیری و در نظر گرفتن اصول بهینه سازی سایت موجب خواهد شد تا کسب وکار شما در بازاریابی اینترنتی خود موفق عمل نماید و سودآوری لازمه را کسب نماید. در ادامه به بیان نکاتی که راهنمای سئو در طراحی سایت می باشد می پردازیم.

 

کلمات کلیدی در طراحی سایت

کلمات کلیدی به عنوان فاکتور محوریت دهنده در طراحی وب سایت می باشند. تمامی محتوا و مطالب موجود در طراحی وب سایت حول کلمات کلیدی طراحی وب سایت می چرخد پس بنابراین محتوای مندرج شده در صفحات طراحی وب سایت با محوریت قرار دادن این اصل می بایست صورت پذیرند.

 

آنالیز طراحی وب سایت رقبا

آنالیزی از رقبا می تواند تحلیلی از وضعیت سئو دیگر کسب وکارها را بدست آورد. این که رقبای شما در با انتخاب چه کلمات کلیدی محتوا و مطالب موجود در طراحی سایت خود را فراهم نموده اند می تواند در وضعیت سئو سایت شما اثرگذار باشد. آنالیز رقبا می تواند کمک کننده سئو وب سایت شما باشد.

 

ساختار طراحی سایت

این که سایت ما چه ساختاری را برای لینک دهی میان صفحات انتخاب نموده است حائز اهمیت می باشد. دسترس پذیری طراحی سایت به عنوان ملاکی در سئو سایت می باشد که فاکتورهایی مانند سازگاری طراحی وب سایت با قالب موبایل، سرعت لود بالای طراحی سایت و غیره  را شامل می باشد.  در نظر گرفتن ترافیکی که از سمت موبایل  و دیگر دستگاه ها به طراحی وب سایت ما منتقل می شود نباید نادیده گرفته شود و سازگار بودن طراحی وب سایت با موبایل و به اصطلاح موبایل فرندلی بودن می بایست لحاظ شود.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید