بازاریابی محتوا در طراحی سایت و اثرگذاری در سئو سایت

بازاریابی محتوا در طراحی سایت به چه معناست و چه تاثیری در سئو سایت خواهد داشت. همانطور که بدیهی است کاربران به واسط جستجو کلمات کلیدی به طراحی وب سایت شما هدایت می شوند. این کلمات کلیدی به واسط موجود بودن در محتوای طراحی سایت شما در موتور جستجو به نماش گذاشته می شود. این امر بیانگر اهمیت محتوا در طراحی وب سایت شما می باشد. حال چگونه می توانید کارایی لازمه را از محتوای خود و یا بعارتی بازاریابی محتوا را در طراحی سایت خود پیاده سازی نمایید.

 

مفهوم بازاریابی محتوا در طراحی سایت

فراهم نمودن محتوا  و درج آن در طراحی سایت هنگامی ارزشمند خواهد بود که به دید کاربر رسد و ترافیک کاربران را به سمت طراحی سایت شما جلب نماید. حال چگونگی این امر در مفهوم بازاریابی محتوا معنا می یابد که پروسه خاص خود را دربر دارد.

 

شبکه اجتماعی در بازاریابی محتوا

شبکه اجتماعی مانند فیس بوک، گوگل پلاس، تویتتر تمامی فضایی برای انتشار محتوا و مطالب به صورت رایگان می باشد. افراد با ایجاد پروفایل در شبکه های اجتماعی می تواند محتوای طراحی سایت خود را در آن درج نماید و کاربران را با خدمات و سرویس های ارائه شونده در طراحی وب سایت مطلع نمایند.

 

فروم ها در بازاریابی محتوا

فروم ها نیز اغلب محل گردهم آمدن افراد با تخصص و حرفه یکسان می باشد. افراد با مقاصد کسب دانش در زمینه تخصصی و یا عمومی به عضویت در فروم ها اقدام می نمایند. با انتشار محتوای طراحی وب سایت خود در فروم ها می توانید کاربران را به سمت طراحی سایت خود هدایت نمایید تا از خدمات و سرویس های کسب وکار شما آشنا شوند.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید